شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#حماس

بیانیه حماس در نهمین سالگرد عملیات «حجارة السجیل»

بیانیه حماس در نهمین سالگرد عملیات «حجارة السجیل»

به مناسبت نهمین سالگرد عملیات «حجاره السجیل» در جنگ ۲۰۱۲ علیه نوار غزه، جنبش حماس امروز یکشنبه بیانیه‌ای صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری فلسطینی صفا، به مناسبت نهمین سالگرد عملیات «حجاره السجیل» در جنگ ۲۰۱۲ علیه نوار غزه، جنبش حماس امروز یکشنبه بیانیه‌ای صادر کرد.

این جنش در بیانیه خود آورده است: فلسطین سرزمین جهاد و آزادگی است و مقاومت در سراسر غزه و بیت‌المقدس ادامه خواهد داشت. فلسطین سرزمین جهاد و خانه آزادگان است و دشمن بر ذره‌ای از خاک آن مشروعیت ندارد و راه مستمر مقاومت از غزه تا بیت المقدس امتداد دارد.این جنبش بر این باور است که مردم فلسطین برای مبارزه با دشمن صهیونیستی، قوی‌تر ومصمم‌تر شده‌اند و در نبردهای خود با دشمن مبارزه می کنند.

حماس با بیان اینکه تمام نقشه های صهیونیستها برای تضعیف اراده و عزم ملت فلسطین، شکست خورده است، تاکید کرد: جنگ حجاره السجیل نقطه عطفی در تاریخ جنگ با دشمن بود؛ زیرا در آن مقاومت با موشک‌های خود قلعه‌های دشمن را در قلب تل‌آویو، پایتخت سیاسی، نظامی و امنیتی رژیم صهیونیستی منهدم کرد. این جنگ، پیام صریحی به دشمن است که با آتش بازی نکند و اینکه مقاومت آماده است تا حملات را پاسخ دهد و لحظه‌ای در پاسخ محکم و سریع و ویرانگر به هرگونه تهاجم درنگ نخواهدکرد. اجازه ندهیم که در فلسطین گسترش یابد یا به مردم فلسطین حمله کند؛ زیرا دشمن صهیونیستی نه تنها خطری برای فلسطین است، بلکه بزرگترین خطر آن برای کل منطقه است.

حماس در پایان از همه مردم وگروههای کرانه باختری، قدس و سراسر فلسطین خواست تا به هر نحوی، مقاومت در برابر دشمن صهیونیستی را تشدید کرده و عرصه‌های درگیری با دشمن را گسترش دهند.