شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#پرسپولیس#ستاره پرسپولیس#وحید امیری

ستاره پرسپولیس نیمکت نشین می‌شود؟

ممکن است وحید امیری در بازی مقابل مس رفسنجان روی نیمکت بنشیند.

ستاره پرسپولیس نیمکت نشین می‌شود؟
خبرورزشی -

پرسپولیس در تیم ملی ۳ نماینده به نام‌های وحبد امیری ، مهدی ترابی و میلاد سرلک دارد. از بین این بازیکنان وحید امیری ۹۰ دقیقه مقابل لبنان به میدان رفت و ترابی و سرلک فرصتی برای بازی کردن پیدا نکردند.

تیم ملی سه شنبه در یک بازی حساس باید به مصاف سوریه برود و در این بازی هم به احتمال فراوان امیری از ابتدا به میدان خواهد رفت ولی ۲ بازیکن دیگر پرسپولیس شانسی برای حضور در ترکیب اصلی را نخواهند داشت. طبق برنامه ریزی انجام شده ملی پوشان چهارشنبه به ایران برمی‌گردند و پرسپولیسی‌های تیم ملی، همان روز به تمرین پرسپولیس ملحق و ریکاوری می‌کنند. کاروان پرسپولیس هم پنجشنبه برای برگزاری بازی خود در هفته پنجم لیگ برتر، راهی رفسنجان می‌شوند و جمعه مقابل مس این شهر قرار می‌گیرند.

با توجه به این برنامه ریزی و فاصله کم بازی تیم ملی مقابل سوریه و دیدار پرسپولیس مقابل مس رفسنجان، عملا ملی پوشان پرسپولیس فرصتی برای تمرین گروهی نخواهند داشت؛ ضمن اینکه وحید امیری هم با توجه به انجام ۲ بازی برای تیم ملی با خستگی زیاد راهی اردوی پرسپولیس خواهد شد.

از همین رو این احتمال وجود دارد ستاره پرسپولیس و تیم ملی در بازی روز جمعه مقابل مس رفسنجان، نیمکت نشین شود و بازیکن دیگری در ترکیب اصلی قرار بگیرد. موضوع اما برای ترابی و سرلک متفاوت است و از آنجایی که این دو بازیکن جزو نفرات فیکس تیم ملی نیستند و با خستگی کمتری به اردوی پرسپولیس می‌رسند مشکلی برای حضور در ترکیب اصلی سرخ پوشان نخواهند داشت.