شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#رونالدو#دام#جدید#منچستریونایتد

برای زیدان دام پهن کردند!/ پای رونالدو هم در میان است

سیاست جدید باشگاه منچستریونایتد بر این مبنا است که با استفاده از نام ستاره‌های موردعلاقه زیدان، این مربی را راضی کند به اولدترافورد بیاید.

زین‌الدین زیدان در منچستریونایتد
خبرورزشی -

نشریه «تایمز» گزارش داد که سران باشگاه منچستریونایتد قصد دارند با استفاده از کریستیانو رونالدو و رافائل واران، زین‌الدین زیدان سرمربی فرانسوی و سابق رئال‌مادرید را برای راضی به قبول هدایت شیاطین‌سرخ کنند.

ظاهراً باشگاه قصد دارد از فرصت فیفا دی استفاده کرده تا زیدان را برای آمدن به اولدترافورد راضی کنند. وضعیت اوله‌گنار سولشائر گرچه در حال حاضر با حمایت گلیزرها دوباره آرام شده اما مشخص است که با یک باخت بزرگ دیگر، سرمربی نروژی جایش را به شخصی دیگر خواهد داد.

براندن راجرز، اصلی‌ترین گزینه سران یونایتد برای جانشینی سولشائر به شمار می‌رود. البته ESPN هم به این نکته اشاره کرده که زیدان به هیچ وجه نمی‌خواهد راهی تئاتر رویاها شود زیرا در اندیشه این است که یا سرمربی پاری‌سن‌ژرمن شود یا پس از جام جهانی به نیمکت تیم ملی فرانسه برسد.

به هر حال گلیزرها و اد وودوارد تصمیم دارند با استفاده از حضور رونالدو، واران، پوگبا و دیگر ستاره‌های تیم، زیدان را قانع کنند که جانشین سولشائر شود.