شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:##داعشی‌ها#فرار#گذاشتند+جزییات

داعشی‌ها پا به فرار گذاشتند+جزییات

نیروهای سازمان الحشد الشعبی (بسیج مردمی) عراق در درگیری با بقایای «داعش» در جنوب «موصل» موفق به خنثی سازی حمله تروریست ها و در ادامه فرار عناصر داعش شدند.

داعشی‌ها پا به فرار گذاشتند+جزییات

به گزارش منیبان، منابع عراقی امروز (یکشنبه) اعلام کردند که تیپ ۲۵ الحشد الشعبی در جنوب موصل مرکز استان «نینوا» پس از درگیری با عناصر داعش موفق شدند حمله تروریست ها را خنثی و آنها را به عقب برانند.

سازمان الحشد الشعبی در بیانیه ای نوشت که یک نیرو از تیپ ۲۵ بسیج مردمی روز گذشته (شنبه) موفق شد حمله بقایای گروه تروریستی داعش در منطقه «الحضر» واقع در جنوب  موصل را خنثی کند.

بیانیه افزود که عناصری از بقایای داعش تلاش کردند به یگان های تیپ ۲۵ الحشد الشعبی در منطقه الحضر حمله کنند که با پاسخ متقابل نیروهای بسیج مردمی مجبور به فرار شدند.

در همین پیوند نیز روز شنبه نیروهای الحشد الشعبی و ارتش عراق برای نابودی عناصر تروریستی در استان دیاله عملیات گسترده ای را در هشت مسیر در کوه های «حمرین» علیه داعش کلید زدند.

بخش رسانه ای الحشد الشعبی با انتشار بیانیه ای در این باره نوشت که الحشد و ارتش عراق روز نخست عملیات امنیتی گسترده در رشته کوه های حمرین را با تخریب ۵ پناهگاه پسماندهای داعش به پایان رساندند؛ آشیانه هایی که تروریست ها از آن برای حملات علیه شهروندان و نیروهای امنیتی استفاده می کرد.

همچنین در روز اول عملیات دیاله ۳ بمب آماده انفجار تروریست ها خنثی شد.

بیانیه الحشدالشعبی تصریح کرد که فرماندهی بخش عملیات دیاله در ارتش و الحشد الشعبی، عملیات امنیتی را از هشت محور در منطقه محدود به جاده بغداد- کرکوک جاده ای در رشته کوه حمرین در دیاله و مسیر «قره تپه» برای تعقیب بقایای داعش انجام دادند.

وبگردی