شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#امام حسین(ع)

جشنواره شهید مطهری در دانشگاه امام حسین(ع) برگزار می‌شود


جشنواره شهید مطهری در دانشگاه امام حسین(ع) برگزار می‌شود

جسنواره شهید مطهری با حضور اساتید و مربیان مراکز و رده‌های مختلف سپاه در دانشگاه جامع امام حسین برگزار می شود.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری تسنیم، جشنواره شهید مطهری، الگوی برتر تدریس با حضور اساتید و مربیان مراکز و رده‌های مختلف سپاه با هدف ارتقای کیفیت و توسعه الگوها و روش‌های اثربخش در دوره های آموزش عالی، دانشگاهی و دیگر دوره ها در دانشگاه جامع امام حسین برگزار می‌شود.

حافظ ستوده، دبیر جشنواره در خصوص اهداف برگزاری این جشنواره گفت: هدف کلی از برگزاری جشنواره شهید مطهری، ارتقای کیفیت آموزش و کشف و توسعه الگوها و روش‌های خلاقانه و اثربخش تدریس دروس عقیدتی سیاسی در تمام دوره های آموزشی بوده و همچنین بهبود عملکرد استادان و مربیان، شناسایی الگوها و روش‌های تدریس برتر براساس معیارهای اثربخشی و فراگیر کردن الگوهای مؤثر، شناسایی استعدادهای برتر در شبکه استادان و مربیان عقیدتی سیاسی، فراهم آوردن زمینه‌های بروز خلاقیت و نوآوری و توانمندسازی علمی و مهارتی اساتید و مربیان و سرانجام دست یابی به یک الگوی مناسب در حوزه تربیت و آموزش است.

وی با اشاره به مصوبه ﺁﻳﻴﻦﻧﺎﻣﻪ ﺍﺭﺗﻘﺎی ﻣﺮﺗﺒﻪ ﺍﻋﻀﺎی ﻫﻴﺄﺕ ﻋ� ﻤﯽ که به پیشنهاد دانشگاه جامع در شورای عالی انقلاب فرهنگی به تصویب رسید، افزود: براساس برش نقشه جامع علمی کشور، دانشگاه جامع امام حسین (ع) یک ظرفیت بسیار بزرگ در جهت تمدن سازی انقلاب اسلامی است. ان شاء اله سعی می کنیم با ابتکار و روش های نوپدید همانند این جشنواره، فراتر از مرزهای دانش حرکت کنیم و تلاش داریم که جشنواره شهید مطهری را در سال های آینده نیز برنامه ریزی و اجرا نموده و به دانشگاه های دیگر نیز تسری دهیم.

بر اساس این گزارش، این جشنواره از روز 22 تا 25  آذرماه با حضور اساتید و مربیان رده های کشور در دانشگاه جامع امام حسین علیه السلام برگزار می‌شود.

انتهای پیام/