شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#مجلس#رئیسه مجلس#نماینده مردم#بودجه 1400

جلسه هیات رئیسه مجلس با رؤسای کمیسیون‌ها برای پیگیری بودجه مناطق محروم


جلسه هیات رئیسه مجلس با رؤسای کمیسیون‌ها برای پیگیری بودجه مناطق محروم

نماینده مردم رزن در مجلس در تذکری خواستار رسیدگی به عدم تخصیص اعتبار تعیین شده در قانون بودجه ۱۴۰۰ برای رفع محرومیت مناطق محروم شد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، حسن لطفی نماینده رزن درمجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز قوه مقننه در تذکری خطاب به هیات رئیسه مجلس درباره بودجه 1400، گفت: طبق بودجه قرار بود 19 هزار میلیارد تومان برای رفع محرومیت مناطق محروم در نظر گرفته شود که آقای نادران رئیس کمیسیون تلفیق بودجه این میزان را به تفکیک شهرستان ها اعلام کرد و در تاریخ 19 اردیبهشت سال جاری به سازمان برنامه و بودجه نیز ابلاغ شد.

وی با بیان اینکه به دلیل عدم وجود امضای رئیس مجلس پای این ابلاغیه، این موضوع اجرا نشد، افزود:در تاریخ 6 تیرماه 41 نفر از نمایندگان نامه ای را امضا کردیم که این قانون اجرا نمی شود و ریالی از این میزان در اختیار مناطق محروم قرار داده نشده است لذا باید تکلیف این موضوع روشن شود.

نماینده رزن در مجلس در بخش دیگری از تذکر خود خطاب به وزیر ورزش و جوانان درباره امکانات ورزشی منطقه خود، بیان کرد: عدالت در توزیع امکانات ورزشی نداریم و صرفا به مراکز استان ها توجه می شود که باید به این موضوع رسیدگی شود.

علی نیک زاد نایب رئیس مجلس در پاسخ به تذکر این نماینده گفت: صبح فردا جلسه‌ای با رؤسای کمیسیون های مجلس درباره این موضوع داریم و از آقای حاجی بابایی رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس نیز می خواهیم که درباره موضوعات نمایندگان نسبت به حوزه انتخابیه به آن ها پاسخگو باشد.

انتهای‌ پیام/