شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#آماده باش

آماده باش اسکوچیچ به کاپیتان ؛ زوج سردار در خط حمله مشخص شد

احتمال حضور کریم انصاری فرد در ترکیب تیم ملی در دیدار با سوریه با توجه به غیبت مهدی طارمی

کریم انصاری فرد در تیم ملی

با توجه به غیبت مهدی طارمی در اردوی تیم ملی ، احتمال حضور کریم انصاری فرد در کنار سردار آزمون در خط حمله در دیدار با سوریه وجود دارد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

غیبت مهدی طارمی در اردوی تیم ملی موجب شد تیم ملی در بازی با لبنان با یک مهاجم در راس بازی کند.

به گزارش پارس فوتبال، شاید این فقط به خاطر غیبت مهدی طارمی نبود. از آنجایی که این بازی آخرین فرصت لبنانی ها برای پیدا کردن شانس صعود به جام جهانی بود اسکوچیچ بر آن شد تیم ملی را در فاز دفاعی قوی تر بچیند تا ابتدا گل نخورد و در ادامه با ارایه بازی ترکیبی به گل برسد. در نهایت تیم ملی این بازی را به سود خود پایان برد و اکنون در شرایطی مهیای بازی با سوریه می شود که ۱۳ امتیازی است و حریف تنها دو امتیاز به دست آورده و شانسی برای صعود به جام جهانی ندارد.

پیش بینی می شود به این بهانه دراگان اسکوچیچ بار دیگر تیم ملی را با دو مهاجم در خط حمله تیم ملی روانه میدان کند و در این صورت کریم انصاری فرد شانس بیشتری نسبت به دیگر مهاجمان برای بازی در کنار سردار آزمون دارد. به این بهانه که در گذشته هر گاه مهدی طارمی یا سردار آزمون تعویض می شدند این کریم انصاری فرد بود که در ترکیب تیم ملی قرار می گرفت و نکته جالب اینکه هر گاه به میدان آمد دست به یک کار بزرگ زد. خلق موقعیت گل یا به ثمر رساندن گل. اسکوچیچ در تمرین دیروز تیم ملی دقایقی به صورت اختصاصی با مهاجم آ.ا.ک صبحت کرد. شاید برای بازی با سوریه به او آماده باش داده است. اگر تیم ملی بخواهد در مصاف با تیم ملی سوریه هم با یک مهاجم بازی کند کریم انصاری فرد می تواند یکی از گزینه های بازی به جای علیرضا جهانبخش در کنار باشد. او در زمان مربیگری کارلوس کی روش بارها در پست هافبک های کناری یا وینگر بازی کرده است.

مصاف تیم ملی فوتبال ایران و سوریه روز سه شنبه در شهر امان برگزار می شود و تیم ملی در صورت کسب سه امتیاز این دیدار شمار امتیازات خود را به عدد ۱۶ خواهد رساند و به صدرنشینی خود در گروه Aادامه خواهد داد.