شهر خبر

رقص عجیب و خطرناک مرد دیوانه جلوی مار کبرا ۴ متری / فیلم

در ویدیو زیر شاهد تصاویری از شکار ماه کبری توسط مامور جنگلبانی محلی در هند خواهید بود.

رقص عجیب و خطرناک مرد دیوانه جلوی مار کبرا ۴ متری / فیلم

به گزارش سلام نو به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، مامور جنگلبانی محلی با مهارتی خاص مار شاه کبرایی را که موجب وحشت ساکنان محلی شده بود شکار کرد.

روزانه ویدئوهای زیادی در فضای مجازی منتشر می‌شود؛ از ویدئوهای سرگرمی و ورزشی گرفته تا ویدئوهای آموزشی و حوادث. اما برخی از این ویدئوها که پس از انتشار مورد توجه کاربران قرار گرفته و تبدیل به ویدئوهایی داغ می‌شوند ویدئوهای مربوط به حیات وحش هستند. مانند ویدئویی که صحنه شکار یک مار شاه کبرای بزرگ توسط یک مارگیر محلی را به تصویر می‌کشد.

پس از آنکه ورود این مار شاه کبرا به یک منطقه مسکونی در هند موجب ترس و وحشت افراد محلی شد یک مامور جنگلبانی محلی اقدام به شکار این حیوان کرد. بنا به گزارش سرانه‌های محلی این مار ۱۲ فوتی  (۳.۶۵ متری) روز سه شنبه در منطقه خونتا واقع در ایالت اودیشا هند مشاهده شده بود. افراد محلی که با دیدن این مار دچار وحشت شده بودند بلافاصله با اداره جنگلبانی هند تماس و درخواست کمک کردند.

در ویدئویی که در شبکه‌های مجازی منتشر شده مامور جنگلبانی هند را در حال شکار این خزنده خطرناک نشان می‌دهد. در این ویدئو این مارگیر در حالی که با این مار چهره به چهره شده با شگردی خاص آن را شکار می‌کند. در این ویدئو در حالی که تعدادی از افراد محلی از نزدیک نظاهر گر شکار این مار هستند دیده می‌شوند. این مار شاه کبرا پس از شکار به نزدیکترین جنگل منتقل و رها شد.