به گزارش برنا، محمدباقر قالیباف در پیامی با ابراز تاسف از درگذشت رزمنده مخلص، پیرغلام و مداح اهل بیت علیهم‌السلام، ابوالشهید مرحوم حاج بیوک آسایش‌ جاوید نوشت: آن مرحوم که خود از مجاهدان مخلص لشکر ۳۱ عاشورا در دوران دفاع مقدس بود، فرزند رشید خود شهید علی آسایش جاوید را نیز در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل تقدیم اسلام و انقلاب کرد.

رییس مجلس شورای اسلامی افزود: مرحوم حاج بیوک آسایش جاوید، عمر با برکت خود را در راه خدمت به خاندان عصمت و طهارت (ع) صرف کرد و در طول سالیان متمادی، با نوای دلنشین خود در مدح و مراثی آل الله علیهم السلام، شوری در دل‌های عاشقان و دلسوختگان مکتب سیدالشهدا (ع) انداخت و افتخار آن را داشت که در محضر بنیانگذار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی(ره) با الحان قدسی نوحه‌سرایی کند.

قالیباف عنوان کرد: نوای آسمانی آن مجاهد شریف که با سجایای اخلاقی ارزشمند و اخلاق نیکو در میان مؤمنین شناخته شده بود، تا همیشه در اذهان دلدادگان اهل بیت (ع) به ودیعت خواهد ماند.

وی در این پیام ضمن عرض تسلیت به اهالی مومن خطه آذربایجان به‌ویژه مردم ولایتمدار شهر تبریز، هیئات مذهبی، همرزمان و یاران ایشان، دوستداران و خانواده ارجمند آن مجاهد بزرگوار، برای روح بلند ایشان رحمت واسعه و علودرجات و برای بازماندگان صبر و اجر از درگاه خداوند متعال مسالت می‌کنم.