شهرخبر

این مطلب گزیده‌ای‌ست از رفتار سلبریتی‌های ایرانی در اینستاگرام، طی یک هفته گذشته.

به گزارش هنر ام‌روز، این مطلب گزیده‌ای‌ست از رفتار سلبریتی‌های ایرانی در اینستاگرام، طی یک هفته گذشته.

جنجالی هفته...

حتما می‌توانید حدس بزنید که جنجالی این هفته مربوط به چه کسی است؟!
بله درست است! خانم بهاره رهنما باز هم جنجالی شد... اوایل هفته‌ای که گذشت، خانم بهاره رهنما در یکی از لایوهایش در استانبول جمله‌ای عجیب گفت! «آدم‌هایی که بعد از ۳۰ سال زحمت نمی‌توانند زندگی خوب و راحتی داشته باشند، بی‌دست و پا هستند!»

چهره

پس از انتشار این جمله واکنش‌ها و انتقاد‌های زیادی در فضای مجازی به راه افتاد و هر کس به نوعی به این حرف بهاره واکنش نشان داد!
عده‌ای کامنت‌ها را ترکاندند و عده‌ای هم در پیج‌های شخصی‌شان با انتشار پست و استوری، خانم بازیگر را کوبیدند. چند روز پس از این موضوع بهاره یک لایو دیگر به اشتراک گذاشت تا اوضاع را آرام کند، اما بدتر شد! او در لایو دوم گفت: «مخاطب حرفهایم خودم بودم؛ من بعد از سی سال اگر نتوانم رفاه را برای فرزندم تامین کنم آدم بی‌دست و پایی هستم». اما خوب ویدیو‌ها ضبط شده و حرف‌ها ماندگار شده بود و هیچ فایده‌ای نداشت.
حتی چندین روزنامه تیتر‌هایی علیه بهاره نوشتند و حتی نوشتند: «خانم رهنما! قطعا حقوق بازیگری و داشتن همسری متمول در این رفاهی که شما از آن دم می‌زنید بی‌تاثیر نیست.»
از آن روز به بعد بهاره هر روز با یک استوری یا پست در حال درست کردن اوضاع است مثلا این بار از یک راه جدید وارد شد و گفت: «برای آزاده نامداری دل می‌سوزوندن و یقه پاره میکردن و سر خاکش شعر میخوندن و بیانیه میدادن، حالا همون خشونت و حتی بدترش رو دارن اینجا خالی میکنن! حال آزاده رو حالا میفهمم و متاسفانه ما پتانسیل عجیبی در خشونت علیه یکدیگر داریم!
این گفته‌ی او باعث شد که برخی از کوبیدنش عقب‌نشینی کنند و به ویدیوی جنجالی با ماجرای باد و حجاب و ... از مرحوم آزاده نامداری اشاره کردند و ترسیدند که مبادا این هجمه‌ها باعث شود تا خدایی نکرده بهاره رهنما هم به سرنوشت آزاده دچار شود!
پس نتیجه می‌گیریم که این دفاع بهاره از خودش تا اندازه‌ای جواب داد!
در آخر هم بهاره رهنما این استوری را در صفحه‌اش منتشر کرد تا همه کسانی را که او را قضاوت کرده و از او انتقاد کردند، پشیمان کند!

چهره


تولدت مبارک هفته...

دریا مرادی دشت، عروس فاطمه گودرزی که به همراه همسرش در فضای مجازی فعالیت زیادی دارند، در این هفته ۳۲ ساله شد، ولی گویا خیلی از این موضوع خوشحال نبود و تصمیم گرفت فقط با عدد ۳ خالی عکس بگیرید! از یک سنی به بعد همینطور می‌شود! تولد‌هایی که دلتان نمی‌خواهد اتفاق بیافتد و شمع‌هایی که دوست ندارید به عدد باشد! (مخصوصا اگر شما یک خانم باشید!)

چهره

مزده لواسانی، مجری تلویزیون، هم این عکس و چند عکس دسته‌جمعی دیگر از جشن تولدش را به اشتراک گذاشت. این مجری برای اجرای برنامه «بسته پیشنهادی» در تلویزیون نامزد بهترین چهره تلویزیونی در بیست و یکمین جشن حافظ شده است.

چهره

عکسی که شبنم قلیخانی در کنار مادرش و کیک تولدش به مناسبت روز تولد ۴۴ سالگی‌اش. همانطور که گفتیم از شمع و هرگونه اکسسوری به شکل عدد خبری نیست!
 

چهره

مهتاب محسنی، گریمور و بازیگر تئاتر و همسر امیر کاظمی، با انتشار این عکس، تولد همسرش را تبریک گفت. امیر کاظمی هنوز به آن مرحله‌ی عدم استفاده از شمع اعداد نرسیده است! احتمالا یکی دو سال دیگر خواهد رسید. این بازیگر در حال حاضر در سریال «جزیره» در شبکه نمایش خانگی ایفای نقش می‌کند.

چهره

مهراوه شریفی‌نیا با انتشار این عکس خواهرانه، تولد خواهر کوچکترش ملیکا را تبریک گفت.

چهره


من چقدر جذابم هفته...

به نظرتان مدل بینی دنیا مدنی در این عکس یک جوری نیست؟ انگار سعی دارد بینی‌اش را به داخل کشیده تا کوچکتر نشان دهد! احتمالا هنوز با فیلتر‌های عکاسی آشنا نشده!

چهرهشادی مختاری هستند، چهره‌ی جدید دنیای بازیگری که با بازی در سریال «جزیره» ساخته‌ی سیروس مقدم شناخته شده است. این سریال را می‌بینید؟

چهره

ایشان هم که حتما معرف حضورتان هستند، امیر مقاره، خواننده‌ی دیروز و بازیگر امروز و همچنین کراش ۹۹ درصد دختران نوجوان ایرانی، که در سریال جزیره نقش پسری به نام ارشد و نقش مقابل شادی مختاری را بازی می‌کند!

چهره

عکسی از امیر جدیدی در نمایشگاه جدید برند دیور و همچنین فستیوال فیلم Ajyal در دوحه قطر. امیر جدیدی قبلا خوشتیپ‌تر نبود؟! چه بلایی سر تیپ و استایلش آمده؟

چهره

خیلی خوب است که سلبریتی‌ها کم‌کم با ماسک کنار آمده‌اند و سعی می‌کنند از آن به عنوان وسیله‌ای برای مد یا سرگرمی استفاده کنند.

چهره

دقت کردید تصویر رضا گلزار در بیلبورد‌های شهر بسیار زیاد شده؟ به طوری که در هر بیلبورد فقط چهره‌ی گلزار است و گاهی یک پیکسل از تصویر هم به کالای مورد نظر اختصاص داده شده است! طوری که با یک بار نگاه کردن نمی‌توان فهمید گلزار در حال تبلیغ چه چیزی است!
 

چهره


ما چقدر خوشبختیم هفته...

آرزو غفوریان این عکس زیبا را منتشر کرد ونوشت: «ارزش قلب به عشق، ارزش سخن به صداقت، ارزش چشم به پاکی، ارزش دست به یاری و ارزش دوست به وفای اوست» خداروشکر که مهران عزیز به بیماری‌اش غلبه کرد و به آغوش خانواده برگشت. لوکیشن عکس هم که احتمالا از جزایر جنوبی کشورمان است.

چهرهامیر خسرو عباسی بدون توجه به حواشی موجود در اطراف همسرش، این عکس عاشقانه دونفره را به اشتراک گذاشت با ژستی که گویا در حال نشان دادن ستاره‌ی شانسشان هستند.

چهره


یادش بخیر هفته...

سپند امیرسلیمانی این عکس قدیمی را در آغوش پدرش سعید امیرسلیمانی منتشر کرد و تولد او را تبریک گفت.

چهره


سخن حکیمانه هفته...

بنا به گفته‌ی سحر ولدبیگی عزیز، شما چقدر خود را خوشبخت می‌دانید؟ کسی هست که شما را فقط به خاطر خودتان دوست داشته باشد؟

چهره

بهرام رادان هم مقتضای نقشش در سریال جدیدش، با لحنی خاص کپشن نوشته!

چهره

نجم‌الدین شریعتی هم برد لحظه آخری تیم ملی فوتبال کشورمان در مقابل لبنان را به درس آموزده‌ای تبدیل کرد و اینگونه نوشت!

چهره


رفیقانه‌طوری هفته...

همکاران عمو قناد در برنامه‌های کودک به مرور زمان از رده خارج شده و همکاران جدید به او می‌پیوندند، اما ماشالله عمو قناد همانطور مانده و پابرجاست و در این امر فقط می‌تواند با عمو پورنگ رقابت کند! واقعا شاید این شغل، باعث جوان ماندن می‌شود؟!

چهرهعکسی از دورهمی خانم‌های بازیگر که شبنم فرشادجو منتشر کرده است.

چهره

 


کوچولو‌های هفته...

عکسی از بارانا بهادری، دختر اول بنیامین در حال فشفشه بازی در خارجه! خیلی وقت است از بنیامین خبری نیست!

چهره