شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#بانک‌ها#نماینده مردم

نماینده مردم ایذه، باغملک:

بانک‌ها هیچ نقش مثبتی در اقتصاد کشور ندارند

بانک‌ها هیچ نقش مثبتی در اقتصاد کشور ندارند

ایذه- نماینده مردم ایذه، باغملک و دزپارت گفت: زندگی ما را بانک‌ها مختل کردند و بانک‌ها هیچ نقش مثبتی در اقتصاد کشور ندارند.

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالله ایزدپناه در جلسه شورای اداری شهرستان ایذه اظهار کرد: باید در اتاق مدیران به روی همه مردم باز باشد و مسئولان باید در اختیار مردم باشند و حتماً با مدیران کم‌کار حتماً برخورد خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه مردم و جوانان در شرایط بدی قرار دارند، افزود: ادارات باید با هم در ارتباط باشند و مشکلات ارباب رجوع را حل کنند؛ مدیران ادارات در این زمینه باید ارتباط بسیار قوی با دفتر امام جمعه داشته باشند.

ایزدپناه با تأکید بر اینکه مسئولان کم‌کاری را کنار بگذارند و پا به پای مردم باشند و اگر مسئولی خسته شد لطفاً جای خود را با نیروهای تازه نفس جابه‌جا کند، گفت: در بحث تغییر مدیران ورود نمی‌کنم و دنبال این کارها نیستم اما به‌شدت از عملکرد برخی از مدیران گلایه‌مند هستم.

ایزدپناه با تأکید بر اینکه مسئولان به روستاها سر بزنند و در میان آنها حضور پیدا کنند، اظهار کرد: مردم از ما ارتباط می‌خواهند؛ مردمی که این همه سختی می‌کشند با نظام مشکلی ندارند و ما بدهکار مردم هستیم.

نماینده مردم ایذه، باغملک و دزپارت با اشاره به اینکه ۱۰۵ مدرسه در حوزه‌های انتخابیه کلنگ زنی شده که یک نهضت مدرسه‌سازی در این مناطق رخ داد، یادآور شد: در بحث انتقال آب بعد از ۲۰ سال پس از دستور مقام معظم رهبری مجوز برداشت آب از سد کارون ۳ صادر شد که ۱۰ درصد از این آب شرب و ۹۰ درصد صرف برنامه‌های کشاورزی می‌شود.

وی با اشاره به اینکه ساختار بودجه کشور مشکل دارد و باید بانک‌ها اصلاح شوند چون تا زمانی که مشکل بانک‌ها اصلاح نشود بی‌شک وضعیت اقتصادی و مشکلات مردم پابرجا خواهند ماند، عنوان کرد: زندگی ما را بانک‌ها مختل کردند چون این بانک‌ها هیچ نقش مثبتی در اقتصاد کشور ندارند و اقتصاد کشور را فلج کردند و اگر این مشکلات برطرف نشوند قطعاً با مشکل روبه‌رو خواهیم شد.

تسهیلات بانکی ۱۰۰ درصد جذب شوند

«حسن نبوتی» فرماندار شهرستان ایذه در این نشست با تأکید بر اینکه رؤسای ادارات با همکاری بانک‌ها جذب ۱۰۰ درصدی تسهیلات را داشته باشند و برای ایجاد اشتغال و ساخت مسکن به نحوه احسن اجرایی شود، گفت: سهمیه خوبی از قیر به شهرستان ایذه تعلق گرفته و بهسازی روستاها و توجه به محرومین باید در اولویت قرار بگیرد.

وی با اشاره به اینکه در شرایط کرونایی خوبی قرار داریم و مصوبات ستاد کرونا باید اجرایی شوند بر شرکت مردم در امر واکسیناسیون تأکید کرد و افزود: آمار بالایی از دانش آموزان واکسینه شدند و حضور ارباب رجوع در ادارات با کارت واکسیناسیون صورت خواهد گرفت.

فرماندار شهرستان ایذه یادآور شد: با توجه به اینکه در فصل بارندگی هستیم حتماً شهرداری، بخشداری‌ها و دهیاری‌ها نسبت به پاک‌سازی آبراه‌ها اقدام کنند تا مشکلی برای مردم پیش نیاید.