شهرخبر
اقتصاد آنلاین گزارش می‌دهد؛

بیشترین ارزش معاملات سهام(۲۲آبان) / ادامه روند نزولی ارزش معاملات و صدرنشینی سهام شپنا

امروز معامله‌گرها ۱۴۰میلیارد تومان سهام پالایش نفت اصفهان خرید و فروش کردند، بیشترین معاملات بورس و فرابورس به گروه محصولات شیمیایی تعلق داشت و ۱.۳درصد از کل سهام سپید معامله شد.

اقتصاد آنلاینسهیل بانی؛ روز جاری در مجموع حدود چهار هزار و ۱۰۰میلیارد تومان سهام خرید و فروش شد که پنج نماد «شپنا»، «وبملت»، «شبندر»، «شستا» و «سپید» به ترتیب در رتبه اول تا پنجم لیست بیشترین ارزش معاملات سهام قرار گرفتند.

در اولین روز هفته معادل ۱۴۰میلیارد تومان سهام پالایش نفت اصفهان دست به دست شد، بانک ملت پس از معاملاتی به ارزش ۱۲۰میلیارد تومان دوم شد و سهام پالایش نفت بندرعباس نیز به جایگاه سوم معاملات رسید.

سهام بیمه کوثر با ۸.۸درصد صعود و سهام سپید ماکیان با رشد ۵.۲درصدی قیمت، کام سهامداران خود را شیرین کردند.

بیشترین معاملات بورس و فرابورس به گروه «محصولات شیمیایی» تعلق داشت به طوری که ۵۳۰میلیارد تومان فقط در این بخش جابجا شد، گروه «فرآورده‌های نفتی» با معاملات ۴۴۰میلیارد تومانی دوم شد و «فلزات اساسی» در جایگاه سوم قرار گرفت.

امروز ۱.۳درصد از کل سهام سپید معامله شد، ۱۰نماد برتر سهم ۲۲.۷درصدی از کل داد و ستدها داشتند، ارزش معاملات در چهار سهم به بیش از ۱۰۰میلیارد تومان رسید و نصف ارزش کل معاملات نیز به ۴۲نماد نخست اختصاص داشت.

برای مشاهده تصویر در اندازه اصلی، روی آن کلیک کنید

بیشترین ارزش معاملات 00.08.22

رتبه بندی ارزش معاملات 00.08.22.gif