شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#اندونزی

جوان‌سازی پوست به شیوه زنان در اندونزی

زنان اندونزی پوست صاف و زیبایی دارند و نسبت به سنشان بسیار جوان تر به نظر می رسند. این زنان از روش های جالبی برای مراقبت پوست و جوانسازی استفاده می کنند.

مجله تازه

به گزارش تازه‌نیوز، هر ملیتی راهکار ها و راز های خودش را برای زیبایی دارد. مردم اندونزی هم از روش های خاصی برای زیبایی استفاده می کنند راز زیبایی زنان اندونزی را به شما معرفی کنیم تا اگر توانستید آن ها را به کار بیندازید.

استفاده از آرد برنج

زنان اندونزی از آرد برنج همراه با آب به عنوان ماسک صورت استفاده می کنند و حتی آن را به عنوان اسکراب بدن هم به کار می گیرند. ماسک لایه بردار دیگر معروف زنان اهل اندونزی که مخصوص پوست بدن است، از آرد برنج، زنجبیل، پودر آجیل، ریشه دارچین، زردچوبه و پودر چوب صندل ساخته شده است که باید همه مواد را با یکدیگر ترکیب کنید. ترکیب همه این موارد یک اسکراب طبیعی بوده که پوست را تمیز و نرم می کند اما فقط باید آن را به پوست بدن بزنید.

جلوگیری از ترک های پوستی

خانم ها در اندونزی به شدت از پوست شان مراقبت می کنند و از ترک های پوستی جلوگیری می کنند تا اینکه بخواهند بعداً با آن ها مبارزه کنند. آن ها از آرد برنج و ریشه زنجبیل استفاده می کنند که خاصیت ارتجاعی به پوست می دهد و بعد از زایمان پوست ترک نمی افتد.

استفاده از دانه پاپایا برای پوست

زنان اندونزی از پاپایای له شده همراه با شیر یا بدون شیر استفاده می کنند و آن را مستقیم به پوست صورت می زنند تا درخشندگی آن را احساس کنند. برای زیبایی موها و جلوگیری از آسیب هم، دانه پاپایا را خرد می کنند، آن را با آب ترکیب کرده و سپس خمیر را به مو ها می زنند. یک ساعت صبر کرده و بعد صورت شان را می شویند.

استفاده از شیر بز برای حمام

این یک روش باستانی است که زنان اندونزی انجام می دهند و باعث نرمی و جوانی پوست صورت شان می شود. آن ها شیر بز را به آب در وان حمام اضافه کرده و نیم ساعت در آن می نشینند و بدنشان را با شیر می شویند.

حمام کِرِم

در اندونزی حمام کرم یک راهکار زیبایی محسوب می شود. اول باید قبل از این پروسه به موهایشان ماسک آووکادو بزنند و سپس بخور بدهند. ممکن است یک ماساژ سبک هم روی پوست سر و شانه ها داشته باشند و سپس موهای خود را می شویند و بعد از حمام از کرم استفاده می کنند که یک روش جدید بوده و باعث تقویت و سلامت موها می شود و اثرات مواد شیمیایی مضر را از بین می برد.

ماساژ دو بار در هفته

ماساژ برای مردم اندونزی یک راه عالی برای سلامت و جوانی است. آن ها بر این عقیده هستند که ماساژ می تواند راهکار زیبایی بسیار مفیدی باشد. در کنار مانیکور و پدیکور هر هفته از ماسک صورت و ماساژ به اندازه دو بار در هفته استفاده می کنند.

شادی زیاد

یکی از معروفترین بلاگر ها در اندونزی که ۵۳ سال سن دارد اما شبیه به زنان ۳۵ ساله است، راز جوانی خود را افشا کرد. او هر چقدر که پیر تر می شود، شادتر می گردد. شادی درونی او باعث زیبایی بیرونی اش شده و همیشه لبخند می زند و خودش را دوست دارد.

 

منبع: نمناک

بیشتر بخوانید: