به گزارش برنا؛ دکتر سید حمید سجادی، وزیر ورزش و جوانان در ادامه سفر امروز خود به استان لرستان مجموعه ورزشی تفریحی المپیک زاگرس شهرستان بروجرد را افتتاح کرد.

دکتر سجادی در مراسم افتتاح این مجموعه اظهار داشت: خیلی خوشحالم که در مراسم افتتاح مجموعه ورزشی المپیک زاگرس شهرستان بروجرد حضور دارم. یکی از مهم ارین انگیزه های من در این سفر این بود که خدمت نمایندگان و مسئولین زحمتکش استان لرستان باشیم.

او افزود: قدردان زحمات آقای احسان مهاجر شجاعی هستیم‌ چون به عنوان سرمایه‌گذار و مجری این طرح زحمات زیادی را کشیده است. بیشتر می خواهیم که در این سفر بازدید میدانی از مجموعه های ورزشی داشته باشیم و با چالش ها و مشکلات جامعه ورزش استان لرستان آشنا شویم.

وزیر ورزش و جوانان خاطرنشان کرد: هیات های استانی نیز نیاز به رسیدگی دارند و وظیفه ما این است که نگاه عدالت محور به همه رشته ها داشته باشیم. امیدوارم این سفر منشا اتفاقات خوب برای جامعه ورزش استان لرستان باشد.

او گفت: وظیفه خود می‌دانیم که در خدمت مردم باشیم و پیگیری پروژه‌های ورزشی را انجام دهیم. پروژه مجموعه ورزشی تفریحی المپیک زاگرس یک پروژه ملی است و همه باید قدر این پروژه را بدانیم چون زحمات زیادی برای این پروژه کشیده شده است. این پروژه علاوه بر ورزش در ایجاد نشاط و هیجان نیز کمک می‌کند.

دکتر حمید سجادی با بیان اینکه لرستان خط دوم دوران دفاع مقدس بوده، یادآور شد: لرستان در دوران دفاع مقدس زحمات زیادی کشیده و لازم است که ما به این استان ادای دین کنیم لذا برخود وظیفه می دانیم که یکسری کاستی ها و نواقصی که در ورزش وجود دارد را جبران کنیم.