شهر خبر

بازیکنان تیم ملی برای خودشان پیراهن بخرند و شماره بزنند/ لباس‌هایمان در تایلند تبدیل به دامن شد

بازیکن اسبق تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: همه بازیکنان تیم ملی یک دست لباس شبیه طرح پیراهن فعلی تیم ملی بخرند و اسم و شماره خود را روی آن بزنند.

حسن روشن
خبرورزشی -

حسن روشن پیشکسوت فوتبال ایران در مورد گلایه‌های بازیکنان تیم ملی فوتبال کشورمان پس از دیدار با لبنان توضیحاتی داد که در ادامه می خوانید:

*شنیده‌ام بازیکنان تیم ملی حتی از لباس نداشتن خود گلایه کرده‌اند. پیش از شروع مسابقات، خودم در جلسه‌ای با حضور مسؤولان فدراسیون فوتبال و شرکت آل‌اشپرت حاضر شدم که در آن اعلام شد لباس برای تمام بازی‌های تیم ملی آماده است.

*نمی‌دانم دلیل گلایه‌های اخیر چیست؟ شاید قرارداد با این شرکت فسخ شده است. قطعاً اتفاقی رخ داده که بازیکنان نسبت به آن گلایه دارند اما باورکردنی نیست که پس از هر بازی لباس بازیکنان تیم ملی را شسته و در بازی بعدی از آن استفاده کنند.

*فدراسیون موظف است حمایت‌های لازم را از تیم ملی فوتبال کشورمان انجام بدهد و این گلایه‌ها مسائل خوبی را منعکس نمی‌کند. همه بازیکنان تیم پول‌دار هستند، یک دست لباس شبیه طرح پیراهن فعلی تیم ملی را بخرند و اسم و شماره خود را روی آن بزنند. اگر جای بچه پولدارهای تیم ملی بودم چنین کاری انجام می‌دادم. با این اقدام فدراسیون  زیر سوال می‌رفت.

* عزیزی خادم در جلسه‌ای از طرح‌ها و برنامه‌هایش با اطمینان صحبت می‌کرد و می‌گفت هواپیمای اختصاصی، لباس و ... آوردم. تنها چیزی که در شرایط فعلی کشور سبب خوشحالی مردم می‌شود فوتبال است. با پیروزی‌های تیم ملی می توان در این وضعیت بد اقتصادی، بهترین تبلیغ را برای کشورمان انجام داد. 

*اکنون فدراسیون فوتبال باید در مورد گلایه‌ها بازیکنان تیم ملی اطلاعیه‌ای صادر کند. طبق آنچه خودمان دیدیم شرکت آل‌اشپرت در جلسه‌ای اعلام کرد لباس تیم ملی در تمام مسابقات را تأمین خواهد کرد. برای 10 بازی باید 20 دست لباس دو رنگ در اختیار تیم ملی قرار بگیرد.

*در جام ملت‌های تایلند پیراهن ایرانی پوشیده بودیم که طرح خیلی زیبایی هم داشت اما پس از خیس شدن این پیراهن تبدیل به دامن شد. با افتخار می‌گویم اکنون بهترین کشتی‌گیران جهان و برخی تیم‌های والیبال جهان از تولیدی مجید استفاده می‌کنند. چگونه این شرکت داخلی که توانسته در سطح جهان خود را مطرح کند می‌تواند برای کشورهای دیگر لباس تولید کند اما بازیکنان ما از لباس نداشتن گلایه می‌کنند. این اتفاق خیلی بد است.