شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#بازی‌های آسیایی#وزنه‌برداری#المپیک

مسیر سهراب و کیانوش برای رسیدن به بازی‌های آسیایی

مسیر مشخص سهراب مرادی و کیانوش رستمی برای رسیدن به بازی‌های آسیایی

فدراسیون وزنه‌برداری همچنان روی موضوعی که اخیراً به تصویب رسانده مصمم است و دو قهرمان المپیک ۲۰۱۶ صرفاً با حضور در اردو و تبعیت از سرمربی می‌توانند شانس حضور در بازی‌های آسیایی را داشته باشند.

به گزارش مشرق، محمدحسین برخواه سرمربی تیم ملی وزنه‌برداری کشورمان بعد از المپیک توکیو تعدادی از وزنه‌برداران را برای حضور در اردوی مسابقات جهانی دعوت کرد که در بین آنها نام کیانوش رستمی و سهراب مرادی هم دیده می‌شد.

در همان مقطع عنوان شد وزنه‌بردارانی شانس قرار گرفتن در ترکیب تیم ملی در مسابقات جهانی ازبکستان را خواهند داشت که علاوه بر رکورد بالا، در اردوی تیم ملی حضور پیدا کرده و زیر نظر سرمربی تیم ملی کارشان را دنبال کنند، اتفاقی که در این سال‌ها هرگز درباره کیانوش رستمی رخ نداده و او با تمرین خارج از اردو و عدم تبعیت از سرمربی تیم ملی، روانه مسابقات شده است.

با این حال و با وجود اولتیماتوم فدراسیون وزنه‌برداری، هیچکدام از دو وزنه‌بردار یادشده در اردوی جهانی حاضر نشدند تا عملاً از لیست تیم ملی برای این رقابت خط بخورند. این روزها بار دیگر نام کیانوش رستمی و سهراب مرادی برای حضور در بازی‌های آسیایی مطرح شده است و ظاهراً قرار است در این مورد جلسه‌ای برگزار شود.

چیزی که مشخص است، فدراسیون وزنه‌برداری همچنان مُصر به اجرای تصمیم قبلی است و به این دو قهرمان این فرصت داده خواهد شد تا با حضور در اردوی تیم ملی و پیش روی طبق نظرات سرمربی، شانس حضور در بازی‌های آسیایی را برای خود ایجاد کنند. در غیر این صورت کیانوش رستمی و سهراب مرادی شانسی برای حضور در بازی‌های آسیایی هم نخواهند داشت.

مسابقات جهانی ۲۰۲۱ طی روزهای ۱۶ تا ۲۶ آذر ماه در تاشکند ازبکستان برگزار خواهد شد.

منبع: تسنیم