فرشاد فلاحت‌زاده، پیشکسوت باشگاه استقلال، درباره مراسم پیشکسوتان استقلال به خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا گفت: کار باشگاه استقلال زیبا بود. پس از مدت‌ها بزرگان استقلال را دیدیم و یاد گذشته کردیم. امیدوارم این مسئله تداوم داشته باشد. اگر بازیکنان و کادر فنی فعلی هم حضور داشتند شرایط بهتر می‌شد. احتمالا تمرین داشته‌اند. برگزاری جشن را به فال نیک می‌گیرم. تاسیس شرکت پیشکسوتان کار بزرگان است و کمک می‌کند تا مشکلات معیشتی بسیاری از پیشکسوتان حل شود. همین طور پا به توپ شدن و دیدار دوباره.

فلاحت‌زاده درباره شرایط فنی استقلال گفت: امسال برخلاف سال‌های دیگر زیبا بازی نمی‌کند و نتیجه می‌گیرد. ما همین را نیاز داریم که امتیازات جمع شود تا در پایان فصل به مشکل برنخورد. فکر می‌کنم سال خوبی در پیش باشد. مدعیان مانند گذشته استقلال، سپاهان، پرسپولیس و شاید گل گهر باشند.

او درباره جدایی برخی مربیان از تیم‌های خود در هفته‌های ابتدایی لیگ گفت: برخی مربیان دیر به باشگاه اضافه شدند و برخی دیگر هم با شرایط خاص برای کسب امتیازاتی مشخص در یک بازه، جذب شده‌اند. باشگاه‌ها باید به مربیان زمان دهند. شاید تا نیم فصل. برخی مربیان رزومه‌های خوبی دارند و باشگاه‌ها هنگام قرارداد باید تعامل بیشتری با آن‌ها داشته باشند.

سرمربی تیم شهدای رزکان در ادامه گفت تیم ما کاملا بومی است و از رده‌های پائین بالا آمده. نام شهدا روی این تیم است و این مسئله کار ما را سخت کرده. وظیفه ما هدایت این تیم است و انتظارم از مسئولین حمایت از این تیم خصوص و مردمی برای کرج است.

او درباره عملکرد وزیر ورزش و جوانان گفت: رزومه سجادی مشخص است. از دوستان بنده است و من شاگرد ایشان بوده‌ام. حضورش را برای استقلال و پرسپولیس به فال نیک می‌گیرم. انتخاب ایشان به عنوان وزیر ورزش اتفاق بزرگی بود. امیدوارم در دوران حضور ایشان بتوانیم از وجودشان استفاده کنیم زیرا تفکرش خدمت‌رسانی به ورزش است.

انتهای پیام/ 3