شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#هراز#انسداد#مسیر#رفت#برگشت#محور

انسداد مسیر رفت و برگشت در محور هراز

تهران- معاون راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان تهران از انسداد مسیر رفت و برگشت محور هراز در محدوده «کهرود» به علت بارش شدید برف و ریزش سنگ خبر داد.

انسداد مسیر رفت و برگشت در محور هراز

عادل مصدقی در خصوص انسداد محور هراز اظهار داشت: با توجه به فعال شدن یک سامانه بارشی که از ساعت ۱۶ عصر امروز جمعه ۲۱ آبان ماه در سطح آزادراه تهران - شمال، ارتفاعات کوهستانی امامزاده داوود حوزه شمیرانات، ارتفاعات لواسانات و شمشک دربند و محور هراز و بعد از آن هم سمت دماوند و فیروزکوه آغاز شد، سامانه بارشی قوی به همراه بارش برف سنگین در ارتفاعات و بارندگی در سایر نقاط رخ داد.

مصدقی افزود: جاده هراز در استان‌های مازندران و تهران در مسیر رفت و برگشت در محدوده کهرود به علت بارش شدید برف و ریزش سنگ مسدود شده است.

معاون راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان تهران گفت: در حال حاضر حجم ترافیک از محور تهران دماوند فیروزکوه به سمت شمال می‌رود و تنها محور باز ما به سمت شمال محور سواد کوه، قائمشهر، فیروزکوه و دماوند تهران است چون محور کندوان و جاده قدیم تهران چالوس در قطعه چهار از دیروز و دیشب به علت سیلاب بسته است و محور هراز هم در حوزه مازندران هم همچنان بسته است و تنها محور باز تا این لحظه به سمت شمال محور فیروزکوه سوادکوه می‌باشد.

وی عنوان داشت: طبق پیش بینی هواشناسی فعالیت سامانه‌ها و بارش‌ها تا ساعت ۲۱ و ۳۰ امشب ادامه دارد که متعاقباً کاهش دمای هوا و یخ زدگی و لغزندگی جاده‌ها و پدیده مه را هم خواهیم داشت.