شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#سوریه#ایران#فوتبال#تیم ملی فوتبال

انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر؛

حاشیه در اردوی حریف تیم ملی ایران/ بازیکن سوریه اردو را ترک کرد!

حاشیه در اردوی حریف تیم ملی ایران/ بازیکن سوریه اردو را ترک کرد!

در حالی که «ایاز عثمان» هافبک تیم ملی فوتبال سوریه به دلیل مصدومیت بازی با ایران را از دست داد، «محمد عثمان» دیگر ملی پوش سوریه اردوی این تیم را ترک کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم ملی فوتبال ایران روز سه شنبه هفته آینده در دیدار برگشت رقابت‌های انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر به مصاف سوریه می‌رود. این بازی به دلیل مشکلاتی که سوریه در میزبانی دارد، در کشور اردن برگزار می‌شود.

ایران که روز گذشته با در کشور لبنان با تیم ملی این کشور بازی کرده بود، امروز راهی اردن شد. سوریه هم روز گذشته در این رقابت‌ها، در کشور قطر به مصاف عراق رفت تا با نتیجه تساوی یک - یک آماده دیدار بعدی با ایران شود.

اما شرایط اردوی تیم ملی فوتسال سوریه در آستانه بازی با ایران چندان مساعد نیست. ایاز عثمان هافبک تیم ملی سوریه در دیدار با عراق دچار مصدومیت شد و حدود سه تا چهار هفته از میادین دور خواهد بود. به همین دلیل این بازیکن که عضو باشگاه لونیکوس یونان است، برای معالجه به این کشور بازگشت. عثمان در دقیقه ۷۰ بازی با عراق به میدان رفت و در دقیقه ۸۷ به دلیل آسیب دیدگی تعویض شد.

حاشیه در اردوی حریف تیم ملی ایران/ بازیکن سوریه اردو را ترک کرد!
ایاز عثمان

از سوی دیگر و با اعلام فدراسیون فوتبال سوریه، محمد عثمان دیگر هافبک تیم ملی این کشور به دلیل اعتراض به عدم حضور در دیدار با عراق، اقدام به ترک اردوی سوریه کرده است. به این ترتیب، محمد عثمان هم همراه سوریه به اردن سفر نمی‌کند و تیم ملی این کشور بدون او برابر ایران قرار می‌گیرد.