شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#تهران#فرماندار

استاندار تهران: ملاک انتخاب فرمانداران بومی و جوان بودن است

استاندار تهران در آیین تکریم و معارفه فرماندار شهرستان پیشوا گفت: شاخص اصلی ما در انتصاب فرمانداران بومی گزینی و جوان بودن است مگر در شهرستان‌هایی که نتوانیم فرماندار بومی منصوب کنیم .
خبرگزاری میزان- بنا به اعلام پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران، محسن منصوری در آیین تکریم و معارفه فرماندار شهرستان پیشوا گفت: دلیل انتخاب روز جمعه برای معارفه فرماندار پیشوا این است که در دولت سیزدهم روز تعطیل و غیر تعطیل نداریم و هر روز، روز خدمت به مردم است.

وی افزود: دلیل آغاز تغییر فرمانداران از شهرستان پیشوا این است که پیشوا نقطه عزیمت و آغاز انقلاب است و لذا تغییر فرمانداران را از این شهرستان آغاز کردیم

منصوری تاکید کرد: مردم به این دولت امید بسته اند و باید از سرمایه اجتماعی مردم که همان امید مردم است مراقبت کنیم.  تغییر مدیریت‌ها در دولت‌ها طبیعی است و انتخاب فرماندار جدید شهرستان به واسطه مولفه‌های گوناگون صورت گرفت و در مدیریت با کسی تعارف ندارم .

استاندار تهران یادآور شد: شاخص اصلی ما در انتصاب فرمانداران بومی گزینی و جوان بودن است مگر در شهرستان‌هایی که نتوان یم فرماندار بومی منصوب کنیم.

وی افزود: نسبت به فرمانداران سه شهرستان قرچک، پیشوا و ورامین به چند دلیل تعصب دارم اول اینکه اشرافیت کامل به این سه شهرستان دارم و در حقیقت فرمانداران این شهرستان‌ها جانشین استاندار هستند و دوم اینکه خود در شهرستان ورامین فرماندار بودم .

منصوری افزود: فرمانداران باید در میدان باشند و در میان مردم بی واسطه گفتگو کنند و با استفاده از ظرفیت‌های بومی مدیران جوان را وارد فعالیت‌های اجرایی کنند.امروز جوانان ما ظرفیت‌های کمتر از جوانان دوران جنگ ندارند و به نوعی باید برای عملیاتی کردن گام دوم انقلاب آماده باشند.

استاندار تهران بیان کرد: فرمانداران خود را مکلف به مدارای با مردم و رعایت مردم داری بدانند و در تعالیم دینی هم به کارگزاران توصیه به مدارای با مردم شده است.

وی افزود: همه شأن مدیران نوکری مردم است و اگر جایی مردم به مسئولی تندخویی کرد این حق مردم است و باید مطالبه کنند و خدمت به مردم باید شبانه روزی و مستمر باشد .محرومیت در سطح استان تهران زیاد است و اساسا جنس محرومیت استان تهران با نقاط محروم کشور متفاوت است.
 
  • استاندار تهران: دولت جدید اهتمام ویژه‌ای بر رفع مشکلات دارد
  •  
    انتهای پیام/