شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#آمریکا#سربازان

رکورد خودکشی کهنه سربازان آمریکا / در یک دهه ۶۵ هزار نفر خودکشی کردند

نشریه هیل گزارش داد که خودکشی کهنه سربازان در آمریکا طی یک دهه اخیر روندی صعودی داشته است و این رقم از سال ۲۰۱۰ تاکنون به ۶۵ هزار نفر رسیده است.

رکورد خودکشی کهنه سربازان آمریکا / در یک دهه ۶۵ هزار نفر خودکشی کردند

به گزارش منیبان؛ از نشریه هیل،  شمار آمار خودکشی میان کهنه سربازان آمریکا در یک دهه گذشته به حدی افزایش یافته است که آمار آن از کل نیروهای کشته شده آمریکا در جنگ های عراق، افغانستان و ویتنام بیشتر است.

اداره امور کهنه سربازان آمریکا با توجه به آمار بالای این حجم از خودکشی بی وقفه به این موضوع پرداخته و داده های اخیر نشان می دهد که در سال ۲۰۱۹ هر روز ۱۷ کهنه سرباز از خودکشی جان خود را از دست داده اند.

کاخ سفید نیز اخیراً یک راهبرد پنج ماده ای منتشر کرده است که در آن مجموعه ای از اقدامات دولت فدرال برای رسیدگی به فراگیری خودکشی کهنه سربازان آمریکا انجام خواهد شد.

کمیساریای امور کهنه سربازان آمریکایی گفت: شیوع ویروس کرونا نیز کار را برای ما بدتر کرده است و ما نگران هستیم، داستانهایی از کهنه سربازان شنیدیم که نشان می دهد انزوای اجتماعی تشویش و افسردگی را بیشتر کرده است.

روزنامه نیویورک تایمز پیش از این نوشته بود، با وجود تلاش های پنتاگون میانگین خودکشی سالانه رو به افزایش است.

گزارش آمار بی سابقه خودکشی میان کهنه سربازان در حالی منتشر می شود که روز ۱۱ نوامبر (۲۰ آبان) روز کهنه‌سربازان است و یکی از تعطیلات رسمی در ایالات متحده آمریکا است. این روز، روز یادبود سربازان جانباز و بازنشسته آمریکا به حساب می آید.

وبگردی