به گزارش برنا، احسان حدادی عضو تیم ملی دوومیدانی در حاشیه انتخابات کمیسیون ورزشکاران گفت: برگزاری و تشکیل این کمیسیون اتفاق قشنگی است. امیدوارم تمام کسانی که عضو می‌شوند با موفقیت کار کنند دوره قبل عملکرد کمیسیون خوب نبود. اما حقیقتا خیلی کار می توان انجام داد. کمیسیون جایگاه خوبی دارد اگر بخواهند کار کنند قطعا اتفاق های خوبی رخ خواهد داد. یکی از کارهایی که می‌توان پیگیری کرد طرح منازل مسکونی قهرمانان المپیک است. چون انگیزه ورزشکاران زیاد می‌شود. این طرح در واقع اختصاص یک واحد آپارتمان به مدال آوران خواهد بود که البته هزینه ساخت را ورزشکاران پرداخت کنند و زمین از سمت ارگان‌ها باشد. 

وی افزود: در این طرح هم بار سنگین پاداش برداشته می‌شود. همه قهرمانان ارتباطات مختلفی در ارگان‌ها دارند ورزشکاران تنها قشری هستند که پرچم کشورمان را در دنیا بالا می‌برند، شادی و نشاط را به جامعه تزریق می‌کنند. پس ما می‌توانیم از این پتانسیل استفاده کنیم. اگر دکتر سجادی و صالحی امیری و سایر مسئولین کمک کند اتفاق رخ می دهد.  واقعه با ۲ میلیارد نمی شود کاری کرد. صحبت کردیم در این رابطه اتفاق شدنی است ولی باید بخواهیم و کمک کنیم. تا انگیزه ورزشکاران بیشتر شود. تمام هدف ام اگر ورود کنم به این کمیسیون همین مسئله  خواهد بود. 

دارنده مدال نقره المپیک گفت: دوره اول کوتاهی شد اما اگر هر کسی کمی کوتاه بیاید قطعا‌‌ می‌شود کارهای خوبی انجام داد‌. دنبال این نیستم جزو هیات اجرایی و یا هر پست دیگری باشم. تلاش می‌کنیم فقط یک کار را به خوبی انجام دهیم نه ۱۰ کار را باید مشکل مسکن ورزشکاران حل شود. 

حدادی در پایان درخصوص آخرین وضعیت خود برای حضور در مسابقات توضیح داد: در المپیک مشکل کمر داشتم شرمنده مردم شدم اگر اتفاق خاصی رخ ندهد به دنبال این هستم که پنجمین مدال آسیایی خودم را کسب کنم و عرصه را به جوان‌ها واگذار کنم.