به گزارش برنا، محمدرضا رجبی در حاشیه انتخابات کمیسیون ورزشکاران اظهار داشت: این کمیسیون صدای ورزشکاران است و اعضای آن باید صدای ورزشکاران را به گوش مسئولان برسانند. 

کاندیدای انتخابات کمیسیون ورزشکاران تاکید کرد: دغدغه ورزشکاران در طی زمان تغییر می‌کند و باید نگاه ما به روز باشد و قدم‌های خوبی برداریم. همه کاندیداها از ورزشکاران به نام هستند و خاک ورزش را خوردند و مشکلات را می‌دانند.

سرمربی تیم هندبال شهید شاملی کازرون در خصوص شرایط و سطح لیگ برتر گفت: تیم ما تا اینجا نتیجه خوبی گرفت و در صدر جدول هستیم. در این دوره بازیکنان در تیم‌ها پخش شدند و این امر کمک می‌کند تا بازی‌ها نزدیک باشد. حتی برخی بازی‌ها بسیار حساس بود و هندبال زیبایی را شاهد بودیم. هدف ما این بود که تماشاگران لذت ببرند و از نظر فنی نیز به تیم ملی کمک کنیم.

کاپیتان سابق تیم ملی هندبال کشورمان در خصوص حضور فرناندز در تیم ملی هندبال کشورمان گفت: او از مربیان خوب و با تجربه دنیا است و به پیشرفت هندبال ما کمک می‌کند. در کنار وی تیم‌های باشگاهی هم تلاش می‌کنند تا در کنار تیم ملی باشند.

رجبی در خصوص شرایط ایران در مسابقات هندبال قهرمانی آسیا گفت: کار ما در این مسابقات سخت است تیم‌های دیگر و رقبای ما خوب سرمایه‌گذاری کردند و باید بدانیم که نیاز به برنامه داریم تا رقبا را شکست دهیم و جهانی شویم.