به گزارش برنا، کیکاووس سعیدی، دبیر کمیته ملی المپیک درباره انتخابات کمیسیون ورزشکاران گفت: کمیسیون دوره قبل اولین کمیسیون ورزشکاران بود که در مسیر روند قانونی قرار گرفت. چون تجربه اول بود ورزشکاران آمدند و تلاش کردند اما باید خود ورزشکاران ارزیابی و قضاوت کنند چطور بود. باید مشکلات و مسائل ورزشکاران از این کمیسیون پیگیری شود و به همین دلیل اهمیت دارد و مورد تایید ioc است. در این دوره اصلاحاتی در آیین نامه قبلی به وجود آمد. ترکیب ۱۵ نفر است ۴ نفر هم برای توازن ترکیب جنسیتی توسط رییس کمیته انتخاب خواهد شد. از این ۱۵ نفر یک نفر از ورزشکاران زمستانی باید باشد چهار نفر هم از بین بانوان، بیش از ۴۰۰ ورزشکار واجد شرایط رای هستند. یکی از موضوعاتی که در اولین جلسه مورد بررسی خواهد بود باید ۶ نفر را معرفی کنند تا در مجمع عمومی کمیته ملی المپیک حضور داشته باشند و یک نفر هم برای کمیته اجرایی المپیک، تمام تلاش ما این است این انتخابات در سلامت کامل برگزار شود.

  

او در خصوص انتخابات کمتیه ملی المپیک نیز توضیح داد: انتخابات کمیته قطعا هفته اول برگزار خواهد شد. ما از دهه اول آذر فرایند ثبت نام را شروع خواهیم کرد. اساس نامه کمیته تقریبا نهایی شده و احتمالا قبل از انتخابات ابلاغ خواهد شد. تا جایی که مطلع هستم مسئولان وزارت در تلاش هستند تا به موقع مجامع فدراسیون‌ها نیز را برگزار کنند. 

سعیدی در پایان درباره گلایه دبیر بابت کم توجهی به رشته کشتی اظهار کرد: کشتی ورزش ملی ماست نیاز به حمایت کامل دارد باید از تمام ظرفیت‌ها برای کشتی استفاده کنیم. هر چند رشته های صاحب مدال دیگری هم در المپیک داریم‌ اما یک بودجه هم برای همه رشته‌ها در نظر گرفتیم. کمک های موردی هم داشتیم از جمله کشتی که از این حمایت‌ها بهره مند بوده است. در هر صورت حمایت هم نیاز به منابع مالی دارد و این منابع باید به صورت متوازن بین رشته ها باشد. دبیر و کشتی بسیار در مسابقات اخیر زحمت کشیدند امیدواریم که باز هم در المپیک پاریس و بازیهای اسیایی هانگژو شاهد تکرار این افتخارات باشیم. ما تا پایان سال مبلغ دیگری را به کشتی پرداخت خواهیم کرد.