به گزارش برنا، نشست مجازی ایران و پاکستان با حضور هیات‌های فرماندهی مرزبانی نیروی انتظامی کشورمان و آژانس امنیت دریایی پاکستان برگزار شد. 

در این جلسه سردار «احمد علی گودرزی» فرمانده مرزبانی نیروی انتظامی ، مقام های ارشد از بخش امنیتی، حقوقی و دریابانی ناجا و همچنین سرهنگ «مصطفی قنبرپور» وابسته نظامی ایران در پاکستان به عنوان هیات کشورمان حضور یافتند و دریابان «محمد شعیب» مدیرکل آژانس امنیت دریایی پاکستان، معاون مدیرکل، مقامات بخش عملیات و حقوقی این نهاد به همراه نمایندگان وزارت امور خارجه و دفاع پاکستان نیز اعضای هیات این کشور را تشکیل دادند.

طرفین راه های همکاری متقابل و ایده های مختلف در زمینه ارتقای امنیت، حفاظت از ماهی‌گیران، انجام عملیات و گشت زنی همزمان را مورد بحث و بررسی قرار دادند.

سردار گودرزی و دریابان محمد شعیب همچنین بر گسترش همکاری‌های مشترک و کمک‌های آتی به یکدیگر در حوزه‌های مختلف توافق کردند.

در این نشست مجازی افسران مربوطه از فرماندهی مرزبانی نیروی انتظامی ایران و آژانس امنیت دریایی پاکستان توافقات صورت گرفته در حوزه‌های مختلف را به صورت تفصیلی و تخصصی مورد بحث قرار دادند.