شهر خبر

سجادی: اردوها و بازی‌های دوستانه تیم ملی فوتبال را می‌توانیم در کیش برگزار کنیم


سجادی: اردوها و بازی‌های دوستانه تیم ملی فوتبال را می‌توانیم در کیش برگزار کنیم

وزیر ورزش و جوانان گفت: جزیره کیش محل بسیار مناسبی برای برگزاری اردوها و بازی‌های دوستانه تیم ملی فوتبال است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم،  حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان در گفت‌وگو با رادیو ورزش، در خصوص همایش روز ملی کیش اظهار داشت: کار زیبا و پسندیده‌ای را هیئت دوومیدانی کیش برنامه ریزی کردند و در طول هفته سعی می‌کنند با تبلیغ و ترویج و اطلاع‌رسانی به علاقه‌مندان ورزش روزهای پنجشنبه و جمعه در کنار هم جمع شوند و در محل پارک شهر به صورت گروهی فعالیت می‌کنند. من هم قسمت بود که به مناسبت روز ملی کیش در این مراسم حضور داشته باشم، همینطور مسابقات شنای آب‌های آزاد و دوچرخه‌سواری در جاده برگزار شد و امروز هم در برنامه‌ای که هیئت دوومیدانی کیش برگزار کرده بود حضور داشته باشم و جای همه هموطنان خالی است.

وی ادامه داد: بیش از 30 هیئت ورزشی در این منطقه فعال هستند و تمام هیئت‌های ورزشی که در سرزمین اصلی فعال هستند در کیش هم فعال هستند و با اختیاراتی که دارند حداقل در دو دهه گذشته منشأ خیر و اتفاقات بسیار ارزشمند برای ورزش کشور بودند و همینطور میزبان رویدادهای بین‌المللی و باشگاهی بودند و محل بسیار مناسبی برای اردوهای ورزشی بودند و بویژه در رشته فوتبال با توجه به امکانات بسیار منطقه مناسبی برای میزبانی بازی‌های دوستانه و اردوهای ورزشی برای تیم‌های ملی و باشگاهی است. نکته حائز اهمیت این بود که دیشب بلافاصله پس از حضور در کیش در جلسه‌ای با حضور سرمایه‌گذاران و بخش خصوصی شرکت کردیم که جلسه‌ای بسیار مفصل بود و نقش بخش خصوصی تبیین شد و این عزیزان علاقه‌مند بودند که از ظرفیت‌های منطقه برای مسابقات جام جهانی قطر استفاده شود که می‌توانیم به بهترین شکل ممکن میزبان مردم و علاقه‌مندان به فوتبال باشیم و از منطقه آزاد کیش بهترین استفاده را برای حضور و تماشای رقابت‌های جام جهانی قطر باشد.

وزیر ورزش و جوانان در پاسخ به این سوال که تفاهمنامه با مسئولان ورزش کیش به امضا رسید؟ گفت: قرار است این تفاهمنامه هم به زودی امضا شود.

 

انتهای پیام/