به گزارش گروه فرهنگ و هنر برنا؛  رییس بنیاد بین المللی غدیر در حکمی محمد مهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی را به سمت رئیس نمایندگی این بنیاد در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی منصوب کرد.

در متن حکم آیت‌الله کاظم صدیقی خطاب به محمد مهدی اسماعیلی آمده است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

علت اهمیت غدیر مسئله ولایت است. مقام معظم رهبری (مدظله العالی)

برادر ارجمند، جناب آقای دکتر محمدمهدی اسماعیلی وزیر محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی  

باصلوات بر محمد وآل محمد، اکنون که به توفیق الهی و مدد ملکوتی مولی الموالی امیرالمومنین علیه الصلوة و السلام می‌رود تا تجلیات غدیر در  داخل و خارج کشور متبلور گردد، ضرورت دارد که برنامه‌ها و فعالیت‌های علمی، پژوهشی و فرهنگی، اجتماعی نهاد مقدس بنیاد بین‌المللی غدیر براساس رهنمودهای امام راحل (قدس سره الشریف) و مقام معظم رهبری (مدظله العالی) پیگیری شود.

لذا جنابعالی که بحمدالله دارای انگیزه قوی در خدمت به آستان مقدس صاحب غدیر، امیرالمومنین علیه السلام و سوابق درخشان در عرصه‌های مختلف خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران می‌باشید به عنوان رییس نمایندگی بنیاد بین‌المللی غدیر در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی منصوب می‌گردید.

امید است در نشر و گسترش فرهنگ غنی غدیر و زدودن حجاب غفلت از چهره پر فروغ ولایت موفق و موید باشید، تاییدات شما را تحت عنایات خاصه حضرت بقیة الله الاعظم روحی لتراب مقدمه الفداه از خداوند متعال خواستاریم.»