فرد ملیکان، بازیکن ارمنی اسبق تیم فوتبال استقلال، درباره برگزاری مراسم پیشکسوتان باشگاه استقلال به خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا گفت: کنار هم جمع شدن پیشکسوتان کار بزرگی بود و من هم توانستم پس از مدت‌های خیلی از هم‌تیمی‌های سابق را ببینم. پیشکسوتان سرمایه باشگاه هستند و دل‌شان برای تیم می‌سوزد، بیشتر از کسانی که از بیرون مجموعه اضافه می‌شوند. حضور بازیکنان می‌توانست به گرمای جشن کمک کند و آن‌ها می توانستند ببینند چه نفراتی این پیراهن را برتن کرده‌اند.

او درباره شرایط فنی استقلال عنوان کرد: شروع استقلال بسیار خوب بوده و این مساله در ادامه راه کمک حال استقلال است تا به قهرمانی برسد. این تیم با تیم سال قبل متفاوت است زیرا آن تیم هیجان و انگیزه لازم را نداشت. در بازی با فجرسپاسی شیراز هم تساوی رخ داده یک اتفاق بود و پیش می‌آید. در آن زمین شرایط مناسب نبود.

ملیکان درباره کیفیت بازیکنان افزود: در تمرین‌هایی که دیده‌ام یامگا کیفیت بالایی دارد و می‌تواند کمک کند. ژستد هم در تمرینات بسیار خوب بود و می‌شود از کیفیت او استفاده کرد. این مساله به کیفیت بازیکنان داخلی‌ هم می‌افزاید زیرا آن‌ها هم می‌خواهند به ترکیب اصلی برسند.

پیشکسوت آبی‌پوشان تصریح کرد: قهرمانی دست خود استقلال است. هر تیمی در ابتدای راه امتیاز جمع کند مسیرش در انتها هموارتر است. تصور می‌کنم تنها رقیب استقلال، سپاهان است. پرسپولیس دیگر شوق و ذوق خود را ندارند و استقلال می‌تواند به قهرمانی برسد.

ملیکان در پایان با یادی از تیم محبوب ارامنه گفت: آرارات سال‌های پیشین حضور داشت اما با تزریق پول نتوانست رقابت کند و این تیم از هم متلاشی شد. خیلی از ارامنه مهاجرت کردند و این تیم در جذب بازیکن دچار مشکل شدند.

انتهای پیام/ 3