شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#خودرو

منصوری با آئودی چه کرد؟ / دیوانه این خودرو می‌شوید

همکاری بین تیونرها اتفاق نادری است و به همین خاطر وقتی شاهد معرفی پروژه‌ای مشترک توسط MTM و منصوری هستیم سریعاً توجه ما به آن جلب می‌شود.

اقتصاد منصوری با آئودی چه کرد؟ / دیوانه این خودرو می‌شوید

سوپر استیشن آئودی RS6 آوانت در حالت استاندارد هم جزو هیجان‌انگیزترین خودروهای کلاس خود بوده اما با همکاری این دو شرکت به سطح کاملاً جدیدی رسیده است. این خودرو در روی کاغذ هنوز هم محصولی برای خانواده است اما خب این بار خانواده‌هایی به سراغش می‌روند که آدرنالین زیادی را دوست دارند!

قطعاً می‌دانید که وقتی منصوری روی خودرویی کار بکند از کیت‌های بدنه برجسته خود برای آن استفاده خواهد کرد. اینجا هم شاهد یک RS6 آوانتی هستیم که به دنیای فیلم‌های علمی و تخیلی تعلق دارد. با وجود خروجی‌های اگزوز بزرگ و دو اسپویلر در عقب، این خودرو تفاوت‌های زیادی با نسخه استاندارد دارد.

منصوری۴

استفاده از رینگ‌های ۲۲ اینچی و کاهش ارتفاع سواری بر ابهت این RS6 آوانت افزوده است. به این موارد باید ورودی‌های هوای روی کاپوت، قطعات فیبر کربنی متنوع و اسپویلر جلو را نیز افزود. ظاهر مشکی خودرو به خوبی با عناصر آبی‌رنگ در بدنه، رینگ‌ها و کالیپرهای ترمز هماهنگ شده است. لوگوی چهار حلقه آئودی با طرح مشکی نیز ظاهری مخوف‌تر را به ارمغان آورده است.

اما MTM هم کیت مرحله ۲ خود برای پیشرانه ۸ سیلندر ۴ لیتری توئین توربو را تهیه کرده که باعث می‌شود این سوپر استیشن قدرت ۸۲۰ اسب بخاری و گشتاور ۱۱۶۷ نیوتون متری تولید کند. به مدد این تغییرات شاهد ثبت شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر در ساعت زیر ۳ ثانیه و حداکثر سرعت ۳۳۰ کیلومتر در ساعت هستیم.

منصوری۵

منبع: پدال