شهر خبر

پس از ۱۱۳ روز اعتصاب غذا؛

«مقداد القواسمی» اسیر فلسطینی خواسته خود را به کرسی نشاند

«مقداد القواسمی» اسیر فلسطینی خواسته خود را به کرسی نشاند

«مقداد القواسمی» اسیر فلسطینی که به مدت ۱۱۳ روز در زندان اراضی اشغالی در اعتصاب غذا به سر می‌برد، با گرفتن قول آزادی اش در ماه فوریه به این روند پایان داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روسیاالیوم، «مقداد القواسمی» اسیر فلسطینی که به مدت ۱۱۳ روز در زندان رژیم صهیونیستی در اعتصاب غذا به سر می‌برد، از پایان این روند خبر داد.

به گفته «ناهد الفاخوری» مدیر دفتر رسانه‌ای اسرای فلسطینی، مقداد القواسمی پس از پذیرش درخواستش توسط مقامات دادگاه رژیم صهیونیستی مبنی بر آزادی او در ماه فوریه (در سال جاری) به اعتصاب غذای طولانی مدت خود پایان داده است.

الفاخوری در این همین باره افزود: «پس از جدال طولانی مدت با مدیران زندان، القواسمی پس از نیل به هدف خود، پیروزمندانه از روند اعتصاب غذا خارج شد».

گفتنی است که مقداد القواسمی (۲۴ ساله) از ماه ژانویه گذشته توسط نیروهای امنیتی رژیم صهیونیستی بدون هیچگونه بهانه‌ای بازداشت شد.

وی مجموعاً ۴ سال از عمر خود را به طور پراکنده در زندان‌های رژیم صهیونیستی گذرانده است.

قابل ذکر است که روز گذشته (چهارشنبه) وضعیت جسمانی القواسمی به حدی خطرناک بوده است که مقامات زندان الرمله رژیم صهیونیستی اجازه انتقال او به بخش ملاقاتی‌ها برای دیدار با وکلیش را (حتی با ویلچر) نداده بودند.