شهرخبر

انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر؛

غافلگیری ایران برابر لبنان تداعی کننده بازی با ژاپن!

غافلگیری ایران برابر لبنان تداعی کننده بازی با ژاپن!

گل تیم ملی فوتبال لبنان به ایران و بی تفاوتی بازیکنان نسبت به جریان بازی یادآور اتفاقات بازی ایران برابر ژاپن در جام ملت‌های آسیا است.

به گزارش خبرنگار مهر، در سی و هفتمین دقیقه دیدار تیم‌های ملی ایران و لبنان، اشتباه فاحش و عجیب علیرضا بیرانوند را تعلل مدافعان ایران تکمیل کرد تا بر خلاف پیش بینی‌های انجام شده، این لبنانی‌ها باشند که گل اول بازی را به ثمر رساندند.

در این دقیقه لبنانی‌ها توپی را روی دروازه ایران سانتر کردند که علیرضا بیرانوند به خیال اینکه توپ از زمین خارج شده، بازی را رها کرد؛ غافل از اینکه توپ در جریان بازی بود و داور بازی را ادامه داد. اشتباه اول بیرانوند را تعلل مدافعان میانی تیم ملی ایران تکمیل کردند تا بر خلاف جریان بازی لبنانی‌ها دروازه ایران را باز کنند.

این اشتباه منجر به گل بار دیگر خاطرات اشتباه تاریخی مدافعان تیم ملی ایران مقابل ژاپن در جام ملت های ۲۰۱۹ آسیا و دریافت یکی از عجیب‌ترین گلهای خورده ملی را برای فوتبال دوستان تداعی کرد.

تیم های ایران و لبنان از ساعت ۱۵:۳۰ امروز پنجشنبه در مرحله سوم انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر در ورزشگاه صیدا لبنان به مصاف هم رفته اند و نیمه نخست بازی با یک گل به سود لبنان تمام شد.