شهر خبر

واکنش دستیار ادووکات به خبر انتخاب بازیکنان تیم ملی عراق توسط رئیس فدراسیون


واکنش دستیار ادووکات به خبر انتخاب بازیکنان تیم ملی عراق توسط رئیس فدراسیون

دستیار سرمربی هلندی تیم ملی فوتبال عراق به خبر انتخاب بازیکنان این تیم توسط رئیس فدراسیون فوتبال عراق واکنش نشان داد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، پتروویچ به خبرگزاری شفق نیوز عراق گفت: انتقادهایی از تیم ملی فوتبال عراق وجود دارند که ما را آزار می‌دهند. البته انتقادها در سطح رسانه‌ها و افکار عمومی هر کشوری مطرح می‌شوند، اما موضوع آزاردهنده در عراق این است که می‌گویند عدنان درجال (رئیس فدراسیون فوتبال عراق) بازیکنان تیم ملی را انتخاب می‌کند.

مربی تیم ملی فوتبال عراق افزود: این اندیشه که درجال بازیکنان تیم ملی عراق را به تنهایی انتخاب می‌کند، اشتباه است. در واقع  مربیانی که از سوی دیک ادووکات برای حضور در کادر فنی انتخاب شدند بازیکنان را شناسایی می‌کنند.

پتروویچ درباره بازی فردای عراق برابر سوریه نیز اظهار داشت: کادر فنی با احتیاط و به خوبی بازیکنان عراق را آماده این بازی کرده است. ما باید در آینده بازیکنان بیشتری را در ترکیب عراق با انتخاب آنها در لیگ عراق و تیم المپیک تغییر دهیم.

در جدول رده‌بندی گروه A مرحله نهایی انتخابی جام جهانی 2022 در قاره آسیا ایران با 10 امتیاز صدرنشین است. کره جنوبی (هشت امتیاز)، لبنان (پنج امتیاز)، امارات (سه امتیاز)، عراق (سه امتیاز) و سوریه (یک امتیاز) رتبه‌های دوم تا ششم جدول را در اختیار دارند.

انتهای پیام/