شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#نخست وزیر#بیروت#قاضی#«بیطار»#حمایت#کنیم

نجیب میقاتی:

از قاضی «بیطار» حمایت می کنیم

از قاضی «بیطار» حمایت می کنیم

نخست وزیر لبنان در سخنانی با بیان اینکه وی از بازپرس ویژه رسیدگی به پرونده انفجار مهیب بیروت حمایت می کند، گفت: ما بر لزوم تکمیل تحقیقات درباره انفجار بندر بیروت تأکید داریم.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از العهد، «نجیب میقاتی» نخست وزیر لبنان امروز چهارشنبه جدیدترین مواضع خود در خصوص تحولات مربوط به انفجار مهیب بندر بیروت را اعلام کرد.

بر اساس این گزارش، نخست وزیر لبنان تصریح کرد: ما بر لزوم تکمیل تحقیقات پیرامون انفجار مهیب بندر بیروت تأکید داریم. دستگاه قضایی سالم تنها مرجع رسمی برای اعلام نظر در خصوص نتیجه تحقیقات است.

این شخصیت لبنانی همچنین با اشاره به انتقادات از عملکرد قاضی بیطار در رسیدگی به پرونده انفجار مهیب بندر بیروت، گفت: ما در کار دستگاه قضایی دخالت نمی کنیم اما در عین حال، از تداوم فعالیت های بازپرس ویژه پرونده انفجار بیروت یعنی قاضی بیطار حمایت به عمل می آوریم.

گفتنی است، سیاسی کردن پرونده رسیدگی به انفجار مهیب بیروت توسط قاضی طارق بیطار اعتراض برخی گروه های لبنانی ازجمله حزب الله را به دنبال داشته است. پیشتر شیخ نعیم قاسم کناره گیری بیطار از رسیدگی به پرونده انفجار بیروت را خواستار شده بود.