شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#ایران#ایران خودرو#مزدا

با هایما S7 پلاس ایران خودرو بیشتر آشنا شوید + فیلم

با «هایما S7 پلاس» ایران خودرو بیشتر آشنا شوید + فیلم
هایما S7 پلاس ایران خودرو ،خودرویی شاسی بلند، با ظاهر و تجهیزات مناسب است. این خودرو دارای طراحی نسبتاً مدرن، اتاق جادار برای سرنشینان و تجهیزات رفاهی و ایمنی کامل، برگرفته از فن آوری مزدا است.

به گزارش شهرآرانیوز، خودرویی شاسی بلند، با ظاهر و تجهیزات مناسب است. این خودرو دارای طراحی نسبتاً مدرن، اتاق جادار برای سرنشینان و تجهیزات رفاهی و ایمنی کامل، برگرفته از فن آوری مزدا است. S۷ یکی از پرفروش‌ترین محصولات شرکت هایما درسال ۲۰۱۳ بوده که توانسته با بهره‏ گیری از امکانات و تجهیزات به ‏روز، جایگاه مناسبی را در بازار رقابتی به خود اختصاص دهد.
هایما در سال ۱۹۹۲ توسط بخش خصوصی و با همکاری و مشارکت شرکت مزدا تاسیس گردید و در سال ۲۰۰۶ سهم مزدا به شرکت خودرو سازی FAW انتقال یافت که سومین شرکت برتر در سال ۲۰۱۳ به لحاظ تعداد تولید در کشور چین است. این خودرو با مشارکت شرکت هایما در ایران خودرو خراسان به تولید رسیده است.
با توجه به استقبال چشمگیر از این خودرو، گروه صنعتی ایران‏ خودرو برای احترام به سلایق مشتریان، اقدام به عرضه هایما S۷ با موتور پرقدرت توربوشارژ نموده که تجهیزات کامل تری نیز نسبت به مدل S۷ با موتور ۲ لیتر دارد. برای انتخاب یک شاسی بلند پرقدرت و چابک، این خودرو انتخاب بسیار مناسبی خواهد بود.

مهم‌ترین ویژگی‌های خودرو هایما S۷ پلاس:

کیسه هوای راننده و سرنشین جلو و جانبی (مجموعا ۴ عدد)
غربیلک فرمان و صندلی‌های چرمی
صندلی راننده ۸ حرکته برقی و صندلی شاگرد ۴ حرکته دستی
سان روف برقی
سیستم تهویه اتوماتیک
دکمه روشن / خاموش و ورود بدون کلید
آینه‌های جانبی برقی تاشونده راهنمادار
صفحه نمایش لمسی همراه با پورت USB
نمایشگر باد لاستیک (TPMS)
گیربکس ۶ سرعته اتوماتیک
دوربین ۳۶۰ درجه
ترمز ضد قفل ABS، سیستم توزیع متعادل نیروی ترمز EBD، سیستم کنترل پایداری الکترونیکی ESP، سیستم کمکی حرکت در سربالایی HSA، سیستم کنترل کشش TCS
علاوه بر این در نسخه جدید از این خودرو با استفاده از تکنولوژی روز گامی در جهت پاسخگویی به تغییرات سریع سلایق مشتریان و افزایش رضایتمندی ایشان برداشته شده و بهبود‌هایی در این خودرو ایجاد شده است. در این نسخه جدید، فضای داخل کابین ارتقا یافته و تغییرات مطلوب و مورد انتظار مشتریان از جمله بهبود سیستم مالتی مدیا، تغییر روکش صندلی‌ها و تزئینات به روز با رنگ بلک پیانو به اجرا درآمده است. لازم به ذکر است که مدل پلاس از لحاظ ظاهر بیرونی تفاوتی با هایما S۷ توربو ندارد.

منبع: