شهر خبر

تشکیل کمیته انضباطی فدراسیون بدنسازی برای متخلفان مسابقات جهانی


تشکیل کمیته انضباطی فدراسیون بدنسازی برای متخلفان مسابقات جهانی

سرپرست کمیته انضباطی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام از تشکیل جلسه این کمیته پیرامون اتفاقات رخ داده در جریان اعزام تیم ملی به مسابقات قهرمانی جهان خبر داد.

محمد دیوسالار سرپرست کمیته انضباطی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درخصوص حاشیه‌های رخ داده در زمان بازگشت تیم ملی از مسابقات قهرمانی جهان که به میزبانی اسپانیا برگزار شد و مصدومیت یکی از ملی‌پوشان را نیز به دنبال داشت، عنوان کرد: با توجه به اینکه این اتفاق اخیراً رخ داده، باید همه مدارک و شواهد از سوی رئیس یا دبیر فدراسیون تکمیل و بررسی و سپس به کمیته انضباطی ارجاع شود. قطعاً هر زمان که این اتفاق رخ بدهد، ما بررسی لازم را انجام می‌دهیم و فکر می‌کنم در همین خصوص، جلسه کمیته انضباطی نیز هفته آینده تشکیل شود.

وی ادامه داد: درگیری و رقم خوردن چنین اتفاقی ممکن است در هر فدراسیون و رشته‌ای رخ بدهد که البته این مسئله توجیه کننده اتفاقات نیست. در مورد اخیر نیز حاشیه‌ها در زمانی رخ داده که موفقیت‌های چشم‌گیری برای ملی‌پوشان و این رشته رقم خورده است. به هر حال نمی‌توان پیش‌داوری کرد و باید منتظر تکمیل مدارک و شواهد بمانیم و سپس رای نهایی را بدهیم.

دیوسالار اظهار داشت: گاهی اوقات چنین اتفاقاتی تاثیر فراگیر دارد و حتی به وجهه آن رشته ضربه می‌زند. قانون می‌گوید باید جلوی چنین مسائلی گرفته شود و اگر قرار بر تعیین مجازات باشد، باید بگونه‌ای باشد که از وقوع چنین اتفاقاتی در آینده نیز جلوگیری شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: بررسی همه مدارک و شواهد، لازمه اصلی برای صدور رای است. ما باید اخلاق، مردانگی و ... را آموزش بدهیم تا از این پس شاهد چنین اتفاقاتی نباشیم.

 

انتهای پیام/