به گزارش برنا، علیرضا پاکدل رئیس فدراسیون هندبال در گفتگو با پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان ، اهمیت کرسی های بین المللی که برای ایران بدست آمده است را مورد توجه قرار داد و اظهار داشت : کرسی های اخیری که در فدراسیون هندبال آسیا بدست آمد ، متعلق به ورزش کشور و به سود پیشرفت هندبال ایران است.

عضو جدید هیات رئیسه فدراسیون هندبال آسیا گفت : هیات رئیسه فدراسیون ها در تمامی تصمیم گیری های کلان نقش آفرینی می کنند و نظرات آنها در امور مختلف موثر است.

رئیس فدراسیون هندبال کشورمان ادامه داد: اعضای هیات رئیسه فدراسیون هندبال آسیا در انتخاب کمیته ها، تهیه قوانین و دستورالعمل ها ، کنترل مسائل اداری و تشکیلاتی ، بررسی کارکرد ٤٥ عضو فدراسیون هندبال آسیا همچنین در تعیین بودجه نقش مهمی ایفا می کنند.

علیرضا پاکدل گفت : شکی نیست ، مسائل کلان هندبال قاره کهن ، ابتدا در هیات رئیسه مطرح و سپس تدوین و ابلاغ می شود .

او با بیان اینکه برای عضویت در هیات رئیسه هندبال آسیا رایزنی و تلاش با هدف پیشرفت ورزش محقق شده است، اظهار داشت : عضویت درهیات رئیسه فدراسیون هندبال آسیا به شخص تعلق ندارد و قطعا متعلق به ورزش ایران و به سود توسعه هندبال کشورمان در آسیا خواهد بود و یک کرسی مهم و موثر محسوب می شود.

رئیس فدراسیون هندبال ایران ، در خصوص انتخاب میترا نوری به عنوان رئیس کمیته توسعه فدراسیون هندبال آسیا گفت: خانم نوری از سال ٢٠١٣ عضو این کمیته بوده و از وظایف اصلی آن ، برنامه ریزی برای پیشرفت هندبال ٤٥ کشور عضو قاره آسیا است و این کرسی می تواند برای دریافت تجهیزات ، امکانات و منابع مالی برای کشور مهم باشد.