شهر خبر

برگزاری هفتمین جلسه شورای فرهنگی وزارت کشور

هفتمین جلسه شورای فرهنگی در وزارت کشور برگزار و پیرامون برنامه‌های گرامیداشت هفته بسیج با محوریت مرکز بسیج وزارت کشور تصمیم‌گیری شد.
خبرگزاری میزان - بنا به اعلام پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، هفتمین جلسه شورای فرهنگی وزارت کشور به ریاست ابوطالب شفقت معاون توسعه مدیریت و منابع برگزار شد. 
 
در این جلسه در خصوص چگونگی برپایی مراسم گرامیداشت هفته بسیج در سالن اجتماعات با حضور کارکنان، نشست صمیمی اعضای شورای بسیج مرکز و فرماندهان پایگاه بسیج استانداری‌ها با وزیر کشور، برپایی نمایشگاه دستاورد‌های بسیجیان شاغل در وزارت متبوع، برگزاری مسابقه فرهنگی، استفاده از بیانات رهبری با موضوع نقش و جایگاه بسیج در سربرگ نامه‌های اداری، برگزاری مسابقات ورزشی در رشته‌های مختلف بحث شد. 
 
غبارروبی از مزار شهدای گمنام در بهشت زهرا، برگزاری اردوی آمادگی دفاعی، صدور بیانیه و انتشار آن در فضای مجازی، پرداختن به موضوع «نقش و دستاورد‌های بسیج» در نشریه تفکر بسیجی و انتشار آن در شبکه اتوماسیون اداری، تجلیل از بسیجیان نمونه و پیشکسوت، دیدار اعضای شورای فرهنگی از خانواده معظم شهدای شاغل در وزارت متبوع، تجدید میثاق بسیجیان با آرمان‌های حضرت امام (ره) در مرقد مطهر امام (ره) از جمله برنامه‌های مصوب در این جلسه بود.

حسن قشقایی دبیر شورای فرهنگی و فرمانده مرکز بسیج وزارت کشور در ابتدای جلسه برنامه‌های پیشنهادی را مطرح کرد و سپس اعضای شورا نسبت به هر یک از برنامه‌ها نظرات خود را ارائه و تصمیمات لازم با نظر ریاست شورا مصوب شد.
 

 

انتهای پیام/