شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#ایران#سوریه#تیم ملی#بسکتبال#تیم برتر

شجاعی: تیم ملی بدشانسی آورد/ بسکتبال ایران هنوز فرصت دارد


شجاعی: تیم ملی بدشانسی آورد/ بسکتبال ایران هنوز فرصت دارد

نایب رئیس بانوان فدراسیون بسکتبال می‌گوید: تیم ملی برابر لبنان و سوریه بدشانسی آورد، اما هنوز امیدواریم به چهار تیم برتر صعود کنیم.

فریده شجاعی بعد از دو شکست تیم ملی برابر لبنان و سوریه در مسابقات دسته دو کاپ آسیا به خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، گفت: تیم‌ ملی بسکتبال نخستین بازی خود را بدون بازی تدارکاتی برابر لبنان انجام داد.

وی افزود: ملی‌پوشان خوب بازی کردند البته کمی بدشانسی آوردند و بازی تحت تاثیر داوری قرار گرفت البته اینها بهانه‌هایی است که من به آن اعتقاد دارم و حیف شد که این بازی را از دست دادیم.

نایب رئیس بانوان با اشاره به توانایی ملی‌پوشان برای شکست سوریه، خاطرنشان کرد: در بازی دوم با سوریه اختلاف امتیاز ملی‌پوشان در کوارتر چهارم به چهار رسید که با بدشانسی موقعیت‌ها را از دست دادند، اما هنوز امیدواریم چون هنوز یک بازی دیگر با تیم دوم گروه مقابل دارند.

وی افزود: در گروه دوم حریفان سختی هستند چون قزاقستان، اندونزی و اردن قدرتمند هستند و از بازیکنان خارجی بهره می‌گیرند اردن که در ترکیب خود بازیکن WNBA دارد.

شجاعی به توانایی بازیکنان کشورمان تاکید کرد و ادامه داد: اگرچه حریفان ما تیم‌های قدری هستند، اما با توجه به اینکه بازیکنان روز به روز به خودباوری بیشتری رسیده و منسجم‌تر شده‌اند ممکن است تیم دوم گروه مقابل را شکست دهیم که اگر این اتفاق افتاد می‌توانیم در جمع 4 تیم برتر قرار بگیریم و بازی‌ها ادامه خواهد داشت وگرنه برای کسب عنوان پنجم و ششمی رقابت خواهیم کرد.

 

انتهای پیام/