شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:##اشتباه#عجیبی#آقای#تاجر#شوکه#کرد!

اشتباه عجیبی که آقای تاجر را شوکه کرد!

اشتباه عجیب یک تاجر یونانی در انداختن زباله به سطل باعث شوکه شدن این شخص شد.

به گزارش منیبان، از دست دادن حتی یک پنی در این شرایط دشوار اقتصادی تجربه‌ای ناخوشایند محسوب می‌شود. حال تصور کنید بر اثر یک اشتباه هزاران یورو از پول خود را به راحتی از دست بدهید. این اتفاقی بود که به تازگی برای یک مرد تاجر در یونان رخ داد. این تاجر در حالی یک کیسه حاوی ۱۹ هزار یورو را به سطل زباله انداخت که خیال می‌کرد کیسه زباله باشد.

بنا به گزارش رسانه‌ها این تاجر اهل جزیره لیموس یونان که هویتش اعلام نشده در حال حمل کیسه حاوی پول و کیسه زباله بود که این اتفاق رخ داد. او در مسیر مراجعه به دفتر کارش هر دو کیسه را به داخل یک سطل زباله شهری انداخت و سپس راهی محل کارش شد. اما او پس از رسیدن به محل کار خود متوجه شد یکی از کیسه‌هایی که به داخل سطل زباله انداخته حاوی هزاران یورو پول بوده است.

او به رسانه‌ها گفت که پس از پی بردن به اشتباهش بلافاصله به محلی که کیسه‌ها را پرتاب کرده بود بازگشت، اما کیسه حاوی پول را پیدا نکرد. او گفت به همراه ماموران پلیس سطل زباله را بررسی، اما تنها کیسه‌ای را که حاوی زباله بود پیدا کردند. این مرد گفت: «پس از آنکه متوجه اشتباهم شدم خیلی ترسیدم. به پلیس اطلاع دادم و با هم سطل زباله را بررسی کردیم، اما اثری از کیسه حاوی پول نبود.» گفتنی است؛ با این حال شانس با این تاجر یار بود و او توانست با جستجوی یک ساعته کیسه دوم را نیز پیدا کند.

اشتباه عجیب

وبگردی