شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#خوزستان#فولاد

گزارش رسانه عربی از انتقال دروازه‌بان سوری به فولاد؛ سنگربانی که گل‌های ساده‌ای می‌خورد


گزارش رسانه عربی از انتقال دروازه‌بان سوری به فولاد؛ سنگربانی که گل‌های ساده‌ای می‌خورد

یک رسانه عربی از خرید احتمالی فولاد خوزستان به‌عنوان دروازه‌بانی یاد کرد که گل‌های آسانی دریافت می‌کند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، پایگاه خبری «win win» با اشاره به انتقال ابراهیم عالمه دروازه‌بان تیم ملی سوریه به فولاد خوزستان نوشت: «عالمه که در مسابقات مقدماتی جام جهانی گل‌های آسانی دریافت کرده است، بعد از بازی مقابل ایران راهی ایران خواهد شد. سنگربان تیم ملی سوریه با باشگاه فولاد به توافق رسمی رسیده است و با قراردادی دو ساله راهی این کشور خواهد شد.

عالمه قرارداد خودش را با باشگاه جبله سوریه فسخ کرده است، چراکه براساس بندی از قرارداد، در صورت دریافت پیشنهاد خارجی می‌توانست از این باشگاه جدا شود و حالا تصمیم گرفته است پیشنهاد باشگاه ایرانی را بپذیرد. دروازه‌بان تیم ملی سوریه پس از دیدار با عراق و ایران در هفته‌های پنجم و ششم دور انتخابی جام جهانی 2022 قطر، راهی ایران خواهد شد تا کار خود را با باشگاه جدیدش آغاز کند.

این دروازه‌بان 30 ساله سابقه همکاری با باشگاه سپاهان و حضور در لیگ برتر ایران در سال 2017 را نیز داشته است. البته او در ماه‌های اخیر با انتقادات زیادی درباره عملکردی که در مرحله مقدماتی جام جهانی داشته و گل‎های آسانی که در بازی مقابل امارات و لبنان دریافت کرده، مواجه بوده است. عالمه البته نقش مهمی در صعود سوریه به مرحله نهایی مسابقات انتخابی جام جهانی در سال 2018 داشت».

انتهای پیام/