شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#ایران#مجلس#تحریم#منابع

برنامه‌ریزی برای بهبود وضعیت اقتصاد؛ راهکار مقابله با شکستن حربه اقتصادی دشمن

رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: تلاش و برنامه‌ریزی دقیق برای بهبود وضعیت اقتصاد و تبدیل منابع و معادن بالقوه به دارایی­‌های جدید، یکی از موارد مقابله با تحریم و شکستن حربه اقتصادی دشمنان ایران اسلامی خواهد بود.
خبرگزاری میزان - بنا به اعلام روابط عمومی وزارت دفاع، نشست مشترک اعضای کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با امیر سرتیپ محمدرضا آشتیانی وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح و رؤسای سازمان­‌های عقیدتی سیاسی و حفاظت اطلاعات و مدیران عامل سازمان­‌های این وزارتخانه در ستاد وزارت دفاع برگزار شد.
 
عزت‌الله‌ اکبری‌تالارپشتی در نشست مشترک با امیر سرتیپ آشتیانی اظهار داشت: افق مجلس بویژه کمیسیون صنایع و معادن در دوره جدید، عبور از نگاه سنتی و تأکید بر درآمد­های غیر نفتی است.

رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس با بیان اینکه یکی از بزرگترین تهدیدات کشور در حال حاضر نشان دادن برخی «ناکارآمدی‌ها» در کشور است تصریح کرد: تلاش و برنامه‌ریزی دقیق برای بهبود وضعیت اقتصاد و تبدیل منابع و معادن بالقوه به دارایی­‌های جدید، یکی از موارد مقابله با تحریم و شکستن حربه اقتصادی دشمنان ایران اسلامی خواهد بود.

وی با بیان اینکه پایه حل بخش عظیمی از مشکلات اقتصادی کشور بر مبنای فروش نفت بوده است خاطرنشان ساخت: تلاش داریم با تمام توان از تکیه بر اقتصاد نفتی فاصله گرفته و ذخایر پنهان و ارزشمند کشور از جمله «معادن» را با بهره برداری صحیح از آن جایگزین نفت نماییم.

اکبری‌تالارپشتی با اشاره به ضرورت توسعه همه جانبه کشور در عرصه­‌های مختلف تأکید کرد: همانگونه که در حوزه نظامی و دفاعی بسیار قوی هستیم، در حوزه اقتصاد نیز باید پیشرفت و رشد فزاینده داشته باشیم.
 
 
 
انتهای پیام/