شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#تهران

تهران پنج‌شنبه بارانی می‌شود

کارشناس هواشناسی گفت:بارش باران مجدد از چهارشنبه شروع می‌شود و پنجشنبه گستره بارش‌ها مناطق شمال غرب، غرب و دامنه‌های جنوبی البرز را در بر خواهد گرفت.

تهران پنج‌شنبه بارانی می‌شود

به گزارش منیبان؛ صادق ضیائیان کارشناس هواشناسی، با بیان اینکه بر اساس پیش‌بینی‌های سازمان هواشناسی امشب در مناطقی از شرق خوزستان، چهارمحال‌وبختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، فارس، بوشهر، جنوب اصفهان و یزد، کرمان، خراسان‌جنوبی و هرمزگان، جزایر واقع در خلیج‌فارس و تنگه هرمز رگبار باران گاهی رعدوبرق و وزش باد شدید موقت پیش‌بینی می‌شود گفت: در نقاط مرتفع و سردسیر بارش برف انتظار می رود.

او ادامه داد: روز سه‌شنبه در کرمان ، جنوب و شرق فارس، جنوب بوشهر، هرمزگان ، جزایر واقع در شرق خلیج‌فارس و تنگه هرمز ، خراسان جنوبی و شمال سیستان‌وبلوچستان بارش پراکنده رخ خواهد داد و در سایر مناطق کشور جوی آرام و پایدار انتظار می‌رود.

ضیائیان توضیح داد: چهارشنبه به‌تدریج با گذر موج تراز میانی از نوار شمالی کشور در شمال آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی ، اردبیل و غرب سواحل دریای خزر بارش باران آغاز می‌شود.

کارشناس هواشناسی با بیان اینکه پنجشنبه گستره بارش ها مناطق شمال غرب، غرب و دامنه‌های جنوبی البرز واقع در استان‌های قزوین، البرز و تهران و همچنین شرق اصفهان را در بر خواهد گرفت افزود: در شرق سواحل دریای خزر بارش باران همراه با کاهش دمای نسبی رخ می‌دهد و دریای خزر نیز مواج است.

کارشناس هواشناسی اظهار کرد: روز جمعه بارش در شمال غرب کاهش‌یافته و به مناطقی از خوزستان ،چهارمحال‌وبختیاری، سمنان و خراسان شمالی گسترش می‌یابد.

ضیائیان یادآور شد: طی امشب تا چهارشنبه در مناطق صنعتی و پرجمعیت به‌ویژه در استان‌های تهران، البرز، مرکزی و آذربایجان شرقی افزایش غلظت آلاینده‌ها و کاهش کیفیت هوا انتظار می‌رود.

او درباره آب‌وهوای استان تهران هم گفت: آسمان تهران فردا صاف همراه با غبار محلی و وزش باد است . بیشترین دمای تهران به ۱۵ درجه و کمترین آن به ۷ درجه می رسد.

وبگردی