شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#زاکانی#رئیسی

زور زاکانی و عقب‌نشینی رئیسی

زور زاکانی چقدر است که در ازای پس گرفتن حکم دامادش، برادر داماد او را به عنوان وزیر آموزش و پرورش در نظر می‌گیرند؟!

زور زاکانی و عقب‌نشینی رئیسی
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

ماجراهای وزارت آموزش و پرورش انگار تمامی ندارد. شاهد آنکه سه ماه بعد از رای نیاوردن باغگلی که گویا شایستگی مدیر مدرسه شدن را هم نداشت، آقای رئیس جمهور فردی را به مجلس معرفی کرده که به مراتب حاشیه‌سازتر است.  

آنچه از دیروز مورد توجه و البته نقد رسانه‌ها در فضای رسمی و مجازی قرار گرفته، نسبت فامیلی مسعود فیاضی با آقای زاکانی شهردار تهران است. طبیعی هم است بالاخره هم داستان انتخاب خود او به رغم آن همه موانع قانونی هنوز فراموش نشده و هم از جنجال حکم زدن برای دامادش خیلی نگذشته است. 

زاکانی در فقره قبلی در مقابل فشار افکار عمومی کوتاه آمد و ناگزیر به عقب‌نشینی شد اما انتخاب برادر داماد او به عنوان وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش ابعاد تازه‌ای از نفوذ و زور زاکانی را رو می‌کند. خاصه اگر بدانیم و حواسمان باشد که در ماجرای دستیار ویژه شدن ماه‌داماد، ابراهیم رئیسی شخصا واکنش نشان داده و در جلسه هیات دولت به زاکانی تذکر داده بود.  

آنطور که «عصر ما» مطلع شده، در آن ماجرا رئیسی خواستار رسیدگی و حل مساله شده بود و به همین خاطر هم آقای زاکانی پا پس کشید و مثل شهردار شدن خودش سینه سپر نکرده و از قانونی بودن، نگفت.  

حالا اما چه شده که به این سرعت ورق برگشته و آقای رئیس جمهور عقب نشسته است؟! زور زاکانی چقدر است که در ازای پس گرفتن حکم دامادش، برادر داماد او را به عنوان وزیر آموزش و پرورش در نظر می‌گیرند؟!  رئیسی بیخیال نظر افکار عمومی شده و علی‌رغم این حجم از حساسیت در زمینه فامیل بازی دست به این انتخاب زده؟! 

 

منبع: کانال تلگرامی عصر ما