شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#ایران#مجلس#ارتش#نفت ایران
گفت‌وگو|

اقدام به‌موقع و مقتدرانه نیروی دریایی سپاه در شکست عملیات نفت‌دزدی آمریکا؛ گوشه‌ای از اقتدار جمهوری اسلامی ایران

نائب رئیس کمیسیون «برنامه، بودجه و محاسبات» مجلس اقدام به‌موقع و مقتدرانه جان‌برکفان دلاور نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را در شکست عملیات سرقت دریایی نفت ایران توسط نیروی دریایی ارتش تروریست آمریکا، نشانه قدرت دفاعی ایران و گوشه‌ای از اقتدار جمهوری اسلامی ایران برشمرد.
حجت‌الاسلام در گفت‌وگو با میزان، با اشاره به اقتدار دفاعی، امنیتی جمهوری اسلامی ایران، نخست ضمن عرض خسته نباشید و خدا قوت به دلاورمردان ارتش و سپاه در دفاع از تمامیت ارضی کشور، آرمان‌های امام راحل و شهدا و پیمودن مسیر تحقق تأکیدات و منویات فرمانده معظم کل قوا، ارتش و سپاه را از ستون‌های استقرار امنیت پایدار حاکم بر کشور برشمرد و گفت: امروز به برکت انقلاب اسلامی، نیرو‌های مسلح اقتدار فوق‌العاده‌ای دارند.
 
نماینده آذرشهر، اسکو و تبریز در مجلس شورای اسلامی افزود: اقتدار دفاعی نیرو‌های مسلح با پیمودن مسیر پیشرفت و تعالی توسط ارتش، سپاه، وزارت دفاع، بسیج و نیروی انتظامی و مرزبانی به شکل سدی بازدارنده برای کشور، زیر سایه رهبری حکیمانه و شجاع فرمانده معظم کل قوا و حضور ملت ایران در صحنه دفاع از نظام حاصل‌شده است.
 
میرتاج الدینی تأکید کرد: سپاه، ارتش و بسیج، صنعت دفاعی کشور را به قله اقتدار رساندند، با طی مسیر خودکفایی و خوداتکایی، اقتدار دفاعی جمهوری اسلامی ایران را به درجات بالا رسانده است.
 
نائب‌ رئیس کمیسیون «برنامه، بودجه و محاسبات» مجلس تاکید کرد: جمهوری اسلامی ایران، از مقتدرترین کشور‌های دنیا در حوزه‌های دفاعی، (موشکی، دریایی، هوایی، پهپادی و...) است.
 
میر تاج الدینی بابیان اینکه ایران، قدرت موشکی منطقه است، اضافه کرد: ایران در دنیا هم در فهرست قدرت‌های موشکی و حوزه‌های مختلف دفاعی قرار دارد و این اقتدار را با تکیه‌بر پشتوانه مردمی و ماهیت معنوی و ایمان راسخ رقم زدند.
 
وی اقدام به‌موقع و مقتدرانه جان‌برکفان دلاور نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در شکست عملیات سرقت دریایی نفت ایران توسط نیروی دریایی ارتش تروریست آمریکا، را نشانه قدرت دفاعی ایران و گوشه‌ای از اقتدار جمهوری اسلامی ایران برشمرد و تصریح کرد: نجات نفت‌کش، از چنگال آمریکای نفت دزد، نشان می‌دهد که نیروی دریایی سپاه و ارتش در تأمین امنیت مرز‌های دریایی و کشتی‌های تجاری حتی در آب‌های بین‌المللی با اقتدار ایستاده‌اند.
 
نایب‌رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس اظهار داشت: نیروی دریایی سپاه، اقتدار دفاعی جمهوری اسلامی ایران را به رخ، آمریکای نفت دزد کشید.
 
 
 

 

انتهای پیام/