جمیل لطف‌الله نسبی، سرمربی تیم ملی تنیس روی میز، درباره آخرین وضعیت ملی‌پوشان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا اظهار کرد: خوشبختانه مسئولان برگزاری مسابقات جهانی روادید اعضای تیم ملی کشورمان را صادر کردند تا دیگر مشکلی برای حضور در این دوره از مسابقات برای تیم وجود نداشته باشد. این دوره کمی متفاوت تر از دوره های قبل خواهد بود. البته برای نخستین بار است که مسابقات جام جهانی در آسیا و اروپا برگزار نمی شود و آمریکا میزبان است. شکل مسابقات هم کمی تغییر داشته برای مثال این دوره فقط کشورهایی حق شرکت در رقابتها را دارند که بازیکنان آنها رنک زیر 128 داشته باشند که خوشبختانه ما با این شرایط سه نماینده را می توانیم عازم مسابقات کنیم.

او درخصوص نتیجه احتمالی ملی‌پوشان حاضر در این دوره از مسابقات گفت: این رقابت‌ها طی روزهای 2 تا 8 آذر در سه بخش انفرادی، دوبل و میکس دوبل برگزار خواهد شد. نوشاد و نیما عالمیان و امیرحسین هدایی بازیکنانی هستند که در این دوره از مسابقات حضور خواهند داشت. البته هر سه این نفرات در حال حاضر درگیر مسابقات لیگ هستند. هدایی در مجارستان و نوشاد و نیما هم در فرانسه بازی می کنند.

سرمربی تیم ملی افزود: با این اوصاف خیلی جای نگرانی نداریم چون هر سه بازیکن در حال بازی هستند و این قطعا در روند آماده سازی آنها موثر خواهد بود. بازیه ای دشواری داریم و تقریبا اکثر کشورهایی که شرایط حضور در مسابقات را داشتند شرکت کردند. نوشاد تنها نماینده ما در این مسابقات در دو بخش دوبل و انفرادی مسابقه خواهد داد و امیرحسین هدایی هم فقط در بخش انفرادی شرکت خواهد کرد. هرچند که رویداد بسیار حساس و دشواری است اما امیدوارم بتوانیم بازی‌های خوبی را به نمایش بگذاریم.

انتهای پیام/ 3