شهر خبر

ماجرای رفتگری که میلیاردر است + عکس

یک مرد میلیاردر چینی که یک تاجر و موسس موفق می باشد با کنار گذاشتن غرور و افتخارات خود در شهر خود رفتگری می کند.

ماجرای رفتگری که میلیاردر است + عکس

به گزارش منیبان؛ همان گونه که در جریانید،یکی از دغدغه های کشورهای جهان افزایش چشمگیر میزان زباله ها است که اکثر آنها نیز زباله های پلاستیکی هستند و برای تجزیه آنها میلیون ها سال نیاز است.با این وجود چه اتفاقی برای کره زمین خواهد افتاد؟!آیا پیشرفت این میزان آشغال می تواند باعث تداخل زندگی انسان ها بشوند؟!

اما در میان افرادی هستند که با کنار گذاشتن غرور و افتخارات خود برای پاک کردن و کمک کردن به رفتگرهای شهر کمک بزرگی می کنند.به همین دلیل روز گذشته تصاویری از یک مرد میلیاردر چینی در حال انجام کاری غیرقابل باور منتشر شد که باعث شوکه کردن کاربران صفحات مجازی شد.

روز گذشته تصاویری از یک میلیاردر چینی 52 ساله به نام ژونگ کونگرونگ در صفحات مجازی منتشر شد که وی در طی اقدامی عجیب و باور نکردنی در خیابان های چین در حال تمیز کردن و جمع آوری زباله های افتاده بر روی سطح شهر بود.

رفتگری-مرد-میلیاردر

آقای ژونگ کونگرونگ،یک تاجر و موسس موفق است که برای مدت 3 سال است که زباله های موجود در خیابان جینگکینگ را پاکسازی و جمع آوری می نماید.اما اینک به این کار بسیار علاقمند شده است و به گفته خودش قصد دارد تا سال های دیگری را در این زمینه فعالیت نماید.

جالب است بدانید که اقدام باور نکردنی آقای ژونگ،توجه رسانه ها و مردم ساکن در این منطقه را به خود جلب نموده است.اما خانواده آقای ژونگ این کار وی را باعث خجالت و شرم خود دانستند و از دیدن وی در رسانه های مختلف شرمگین می شدند.

اما خوشبختانه با گذشت زمان نگرش مردم و خانواده وی نسبت به این اقدام کاملا تغییر کرد و آنها متوجه اقدام جایز آقای ژونگ شدند و که به لطف زحمات او محله و خیابانی که آنها از آن عبور می کنند ،شدند.

همسر او نیز یک حامی محیط زیست شده است و با هر فردی که زباله را بر روی زمین می اندازد ، کمی توجیه می کند تا مجددا زباله را بر روی زمین نیندازند.

آقای ژونگ کونگرونگ 52 ساله در مورد این کار بسیار جالب این گونه گفت:انداختن زباله ها در سطل زباله،ارتباطی با اسم،اصالت،فرهنگ،مدرک تحصیلی و سرمایه ما ندارد.

شاید در نگاه اول ، کار آقای ژونگ تنها کاری برای خود نمایی او در سطح شهر تصور نمایید ولی او با این اقدام خود تعهدش را در قبال شهری که داخل آن زندگی می کند نشان داده است و میلیون ها نفر را به جمع آوری زباله ها در سطح شهر تشویق نموده است.

وبگردی