شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:##اعتراف#بزرگ#ژنرال#اسرائیلی#دردسرساز#شد!+جزییات

اعتراف بزرگ ژنرال اسرائیلی دردسرساز شد!+جزییات

یک ژنرال بازنشسته ارتش رژیم صهیونیستی تاکید کرد که با توجه به توانمندی روزافزون گروههای مقاومت، این رژیم مسیر زوال و نابودی را طی می‌کند.

اعتراف بزرگ ژنرال اسرائیلی دردسرساز شد!+جزییات

به گزارش منیبان؛ به نقل از خبرگزاری «اسپوتنیک»، ژنرال «اسحاق بریک» رئیس سابق کمیته شکایات ارتش رژیم صهیونیستی هشدار داد که در صورت وقوع هرگونه جنگ در آینده، اسرائیل دچار خسارت فاجعه بار و نابود کننده ای خواهد شد.

ژنرال بازنشسته صهیونیست تأکید کرد که اگر جنگ‌های چندجانبه صورت گیرد، اسرائیل عملا رو به نابودی و زوال خواهد رفت.

به گزارش وبگاه عبری‌زبان «مگافون»، بریک در ادامه اظهارات هشدارآمیز خود در جمع مسئولان ارشد ارتش رژیم صهیونیستی عنوان کرد که جنگ‌های آینده علیه اسرائیل، در جبهه داخلی خواهد بود، لذا باید آماده جنگ‌های بی‎سابقه و خسارات سنگین ناشی از این جنگها بود.

وی با بیان اینکه که رژیم اسرائیل در جنگ‌های آینده شاهد سقوط هزاران موشک، پهپاد و موشک‌های نقطه‌زن به سرزمینهای اشغالی فلسطین خواهد بود، تصریح کرد: در صورت وقوع جنگ در بیش از یک جبهه، خسارات آن به حدی خواهد بود که اسرائیلی‌ها مشابه آن را تجربه نکرده‌اند.

چند روز پیش، ارتش رژیم صهیونیستی به دلیل وحشت از توان نظامی گروههای مقاومت لبنان، رزمایش گسترده‌ای را برای شبیه‌سازی جنگ در چندین جبهه با «حزب الله» به مدت چهار روز انجام داد.

وزارت جنگ رژیم صهیونیستی هدف از برگزاری این رزمایش را آمادگی برای هرگونه حمله داخلی و خارجی عنوان کرده است.

رزمایش اخیر رژیم اشغالگر قدس نشان می‌دهد که مقامات این رژیم خود را برای حملات همه جانبه جنبش حزب‌الله آماده کرده و در صورت وقوع جنگ با این جنبش، از تمام جهات آنها را مورد هدف قرار خواهد داد.

پیروزیهای چند سال گذشته جنبش حزب الله در جبهه های مختلف به ویژه علیه رژیم صهیونیستی و تقویت قدرت نظامی و موشکی این جنبش، در کنار تقویت قدرت موشکی مقاومت فلسطین در غزه، به کابوسی برای سران این رژیم تبدیل شده است.

یکی از مسایلی که موجب افزایش نگرانی صهیونیست ها شده، برخورد حدود ۹۰ درصد از راکت ها و موشک های گروههای مقاومت فلسطین در جنگ ۱۲ روزه غزه به مراکز نظامی و اقتصادی رژیم صهیونیستی در سرزمین های اشغالی بود که در ۳۱ اردیبهشت سال جاری (۱۴۰۰) پایان یافت.

وبگردی