به گزارش برنا؛ مدیرعامل صندوق اعتباری هنر در این دیدار دوستانه ضمن گفت‌وگو درباره فعالیت‌های این هنرمند گفت: هنرمندان پیشکسوت سرمایه ارزشمندی هستند که تجارب آنها نقش مهمی در آموزش جوانان فعال در این حوزه را دارد.

پوراحمدی در ادامه افزود: صندوق در راستای اهداف حمایتی خود از هنرمندان، نویسندگان و روزنامه نگاران همواره سعی برآن داشته است در حد توان خود از اهالی فرهنگ، هنر و رسانه کشور حمایت نماید. ما مصمم هستیم تا با هم اندیشی فعالان فرهنگی و هنری خصوصاً پیشکسوتان این عرصه نقشه راه را ترسیم و اجرایی کنیم.

رئیس هیئت مدیره صندوق اعتباری هنر یادآور شد: جایگاه پیشکسوتان بدلیل دانش و تجارب گرانبهایی که دارند بسیار رفیع است. وظیفه ماست که زمینه تکریم هرچه بیشتر آنها را فراهم کنیم و از تجارب  و توانمندی هنری آن ها بهره برداری نماییم. دیدار و سرکشی از هنرمندان پیشکسوت موضوعی است که همواره وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به مدیران زیرمجموعه این وزارتخانه توصیه دارند.

پوراحمدی با اشاره به برنامه های صندوق اعتباری هنر برای حمایت از اصحاب فرهنگ و هنر در دوره جدید مدیریتی گفت: تلاش می کنیم علاوه بر حمایت های بیمه ای و خدماتی جاری صندوق، بستری مناسب برای توانمندسازی هنرمندان فراهم کنیم.

همچنین محمد خزاعی رئیس سازمان سینمایی در این دیدار ضمن اشاره به فعالیت‌های این هنرمند گفت: ایران مهد فرهنگ و هنر است و هنرمندان این سرزمین نقش مهمی در اقتدار فرهنگی ما در جهان ایفا کردند.

وی افزود: یکی از راه های حفظ این اقتدار، تربیت نسل جوان با همراهی پیشکسوتان عرصه فرهنگ و هنر است.  

رضا صفایی پور نیز در این دیدار با ذکر خاطراتی از حضور خود در عرصه سینما و تلویزیون اظهار داشت: تلاش برای حل مشکلات هنرمندان پیشکسوت کار مهمی است. متاسفانه برخی از هنرمندان این حوزه مدت هاست که خانه نشین شده اند که رسیدگی به وضعیت آنها بسیار ضروری است.