به گزارش برنا، ملی پوشان کبدی از ۱۳ آبان در مجموعه ورزشی تازه تاسیس بعثت به خط شده اند تا از عنوان قهرمانی شان در بازی‌های آسیایی جاکارتا دفاع کنند. سکان هدایت این تیم در دست شایلا جین از مربیان صاحب نام کشور هند قرار گرفته است.

تیم ملی کبدی بانوان ایران در بازی‌های آسیایی جاکارتا توانست با سرمربیگری شایلا جین، نخستین بار در تاریخ ورزش‌های تیمی بانوان مدال طلا را به دست آورد.

شایلا جین گفت: در چین کار سختی را پیش رو داریم، خوشبختانه مسئولان فدراسیون با درک این مسئله ۱۱ ماه پیش از آغاز این رقابت‌ها شرایط را برای برگزاری اردو‌های تدارکاتی و تمرینی فراهم کرده اند.

بازیکنان دعوت شده به اردوی تدارکاتی تیم ملی چکیده‌ای از بهترین‌های ایران هستند که توسط کادرفنی تیم ملی در رقابت‌های قهرمانی کشور شناسایی و انتخاب شده اند، وحیده ناصری نماینده فدراسیون در ادامه گفت: ۶۶ نفر از بهترین‌های کشور به اردوی تدارکاتی دعوت شده اند که با توجه به شرایط کرونایی و محدودیت مکانی آن‌ها را به ۲ گروه ۳۳ نفری تقسیم کردیم و در ۲ مرحله زیر نظر سرمربی هندی تمرینات را ادامه می‌دهند و در هر مرحله از اردوی تدارکاتی تعدادی از بازیکنان که آمادگی و شرایط بهتری دارند، انتخاب و به اردوی بعدی دعوت خواهند شد.

قرار است ملی پوشان تا زمان اعزام به بازی‌های آسیایی چین ۱۱ مرحله اردوی تدارکاتی را پشت سر بگذارند، زهرا رحیمی نژاد در ادامه ضمن بیان این مطلب، افزود: برگزاری بازی تدارکاتی با تیم‌های صاحب نام منطقه آسیای شرقی از جمله هند، بنگلادش، چین تایپه و کره جنوبی جزو برنامه‌های آماده سازی‌مان است همچنین اگر کادرفنی تیم ملی تایلند موافقت کنند بازی دوستانه با این تیم داشته باشیم در تهران یا بانکوک به مصاف آن‌ها خواهیم رفت.