شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#دولت#دولت سیزدهم#وزیر کشور

وزیر کشور: همه رده‌های مسئولیتی باید تمام وقت در اختیار مردم باشند/ پایان انتصاب استانداران تا هفته آینده

وزیر کشور گفت: یکی از ویژگی‌های دولت سیزدهم این است که خود را دولت مردم تعریف کرده است و این امر بدین معناست که استانداران، فرمانداران و تمامی رده‌های مسئولیتی باید تمام وقت در اختیار مردم باشند.

خبرگزاری میزان - بنا به اعلام پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، احمد وحیدی در جمع خبرنگاران در کلانشهر اراک در خصوص روند انتخاب استانداران در کشور، اظهار کرد: انتخاب اکثر استانداران در کشور محقق شده است و تنها تعدادی باقی مانده است که در انتهای کار هستیم و در هفته آینده کار انتخاب استانداران در کشور تمام می‌شود.

وزیر کشور افزود: یکی از ویژگی‌های دولت سیزدهم این است که خود را دولت مردم تعریف کرده است و این امر بدین معناست که استانداران، فرمانداران و تمامی رده‌های مسئولیتی باید تمام وقت در اختیار مردم باشند، مشکلات مردم را کاملا از نزدیک حس کنند و نیاز‌ها را بدانند و وقت و انرژی را صرف رفع مشکلات مردم کنند.

وی تصریح کرد: استان مرکزی ظرفیت‌های بسیار مهمی دارد که شامل ظرفیت‌های صنعتی می‌شود، بخشی از این ظرفیت‌های صنعتی دچار مشکلاتی شده است که در وهله اول باید برگرداندن این ظرفیت‌ها به روال تولید و ظرفیت‌های تکمیلی دنبال شود و در کنار آن نیز باید ظرفیت‌های گردشگری، کشاورزی نیز باید مورد توجه و فعالتر باشند.

 

 

انتهای پیام/